Informació general


Càrrec: Professor

Correu electrònic: gplanae@tecnocampus.cat

Research gate: Visitar

Categoria professional: Associat/da

Escoles


ESCOLA SUPERIOR POLITÈCNICA

Grau o graus als que imparteix classe


Descripció del perfil acadèmic, investigador i/o professional


Doctora en Comunicació Audiovisual a la Universitat Autònoma de Barcelona. Llicenciada en Humanitats a la mateixa universitat, premi extraordinari de la titulació de la promoció 2009-2010. Màster en Innovació i Qualitat Televisives (UAB, Pompeu Fabra y TV3) i Màster en Investigació en Continguts a l'Era Digital (UAB), amb projecte final titulat "El documental en la televisión Europea". Estudiant d'Estudis de l'Àsia Oriental (UAB) i becària del China Media Center i el Documentary Film Center (University of Westminster, Londres). Responsable de Postproducció a Srta.Templeton, S.L. Professora Associada Tecnocampus. CEO TriviaBCN.

Formació i Experiència Professional


Formació Acadèmica

Titulació Institució
DOCTORAT EN INVESTIGACIÓ EN CONTINGUTS DE COMUNICACIÓ A L’ERA DIGITAL UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
LLICENCIATURA EN ESTUDIS DE L’ÀSIA ORIENTAL UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
MÀSTER EN INNOVACIÓ I QUALITAT TELEVISIVES DE TV3 UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
LLICENCIATURA EN HUMANITATS UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
LLICENCIATURA EN COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
ECREA DOCTORAL SUMMER SCHOOL 2013 BREMEN UNIVERSITÄT

Activitat científica


Articles

Any publicació Títol Autor

2014

GÉNEROS Y FORMAS DE INSERCIÓN PUBLICITARIA EN LA TELEVISIÓN ESPAÑOLA: REGULACIÓN VS. PRÁCTICA.

GARCÍA, N., PLANA, G. Y FERRER, I.

2014

SEEING THE OTHER: THE DEPICTION OF CHINA IN BRITISH DOCUMENTARY FILMS

PLANA, G.

2014

EL DOCUMENTAL TELEVISIVO: UN GÉNERO EN PELIGRO DE EXTINCIÓN EN EUROPA.

PLANA, G; PRADO, E.

2014

TÁCTICAS CORPORATIVAS DE AUTOPROMOCIÓN EN LOS GRUPOS TELEVISIVOS ESPAÑOLES.

DELGADO REINA, M., FERRER, I., MONCLÚS, B. PLANA, G.