Amb l'objectiu d'apropar l'empresa als estudiants i graduats del TecnoCampus, anualment s’organitza el Fòrum del Talent, un punt de trobada entre les empreses, els estudiants i els Alumni de la universitat. L’assistència al Fòrum és gratuït, tant per les empreses com pels estudiants i Alumni.

El passat dia 8 de novembre de 2016 l'equip del Servei de Carreres Professionals va organitzar la tercera edició del Fòrum del Talent. En aquesta darrera edició es va doblar el nombre d’empreses participants. També cal d’estacar l’augment dels estudiants que van assistir a les diferents activitats i a la fira d’empreses.

Si sou una empresa i esteu interessats en participar en futures edicions envia’ns un mail a borsatalent@tecnocampus.cat  

ACTIVITATS DE LA DARRERA EDICIÓ

 

La inauguració va ser a càrrec del Sr. Jaume Teodoro, Director general de Tecnocampus. Seguidament va tenir lloc la ponència del Sr. Jaume Gurt, Director d´organització i desenvolupament de persones de l’empresa Schibsted Spain. Per acabar, les empreses i institucions participants es van presentar en un minut en format Elevator Pitch*

*Elevator Pitch: La presentació va ser d’un minut per empresa, a peu dret, amb micròfon de mà i amb un cronòmetre per calcular el temps. Cada empresa va donar resposta a les següents preguntes: “Qui som? Per què els candidats haurien de voler treballar a la nostra empresa? Quins perfils estem cercant?”

 

Durant més de dues hores els assistents van tenir l’oportunitat de consultar les ofertes de les  empreses, lliurar els seus currículums i sol·licitar entrevistes personals.  

 

Amb el suport del SOM (Servei Ocupació de Mataró, Promoció Econòmica) dos assessores en carreres professionals es va entrevistar de forma individual amb els assistents a la fira. Es van donar consells per millorar la empleabilitat, donant eines per potenciar el currículum i fer més atractiu el perfil professional. 

 

Taller impartit per la directora de Txell Costa Group, experta en màrqueting digital, on es van aprendre a través d’exercicis pràctics i exemples reals tècniques i estratègies per a la gestió d'un projecte de personal branding, ús d'eines offline (recerca de feina, actes de networking) i online (web, xarxes socials, blog, posicionament), per al desenvolupament de la marca personal.

 

Taller impartit per l’experta en orientació laboral i capacitació professional, Eva Marini, de l'equip de Proyectos TIC. Els últims anys de carrera són especialment importants per definir un objectiu professional, per això durant la sessió es van oferir eines per a que els assistents poguessin fer una autoavaluació competencial que els permetés preparar-se per superar els processos de selecció. Es van treballar eines per ser més visibles a les xarxes socials i es van revisar les metodologies més utilitzades en el processos de selecció actuals.