Ciències Socials i l'Empresa

  • 1
    E1. Taller de borsa

    Descripció: Taller d’iniciació al seguiment i interpretació de processos borsaris amb connexions on-line a la Borsa.

    Obejctiu: Introduir als participants en els conceptes relacionats amb les inversions en borsa i la seva importància en l’economia dels països.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min - Batxillerat, CFGM i CFGS - Mínim 20 alumnes

  • 2
    E2. Series un bon empresari?

    Descripció: En aquest taller es valoren les capacitats dels alumnes per exercir com a empresaris establint simulacres de relacions empresarials entre ells.

    Objectius: Aprendre a elaborar un pla bàsic de negocis per crear una nova empresa.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min - Batxillerat, CFGM i CFGS - Mínim 20 estudiants

  • 3
    E3. Màrqueting i comunitats digitals

    Descripció: En aquest taller s’introdueix el concepte del màrqueting i la seva implicació en les xarxes socials.

    Objectiu: Conèixer com s’apliquen les eines de màrqueting digital per aconseguir nous negocis i atraure clients als negocis ja existents.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min - Batxillerat, CFGM i CFGS - Mínim 20 estudiants

  • 4
    E4. La publicitat i les relacions públiques

    Descripció: Taller interactiu en què es treballarà el procés per confeccionar una campanya publicitària.

    Objectiu: Aprendre els aspectes essencials d'una campanya de màrqueting i la utilitat de les relacions públiques com a eines de venda i fidelització de clients.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min - Batxillerat, CFGM i CFGS - Mínim 20 estudiants

  • 5
    E5. Logística, la cadena que uneix l'empresa i el client

    Descripció: Comprendre com funciona la cadena de subministraments d'una empresa i entendre la importància d'optimitzar cadascun dels element que formen aquesta cadena en les operacions de l'empresa.

    Objectiu: L'objectiu del taller és buscar el rendiment econòmic de l'empresa. Requereix una mescla del talent humà i dels recursos materials i financers.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min - Batxillerat, CFGM i CFGS - Mínim 20 estudiants

  • 6
    E6. Organització de grans esdeveniments

    Taller teòric i pràctic sobre l'organització de grans esdeveniments. Anàlisi de la importància de la planificació, el màrqueting de l'esdeveniment, el rol dels agents públics i privats en l'organització, el finançament, així com els elements per gestionar el post-esdeveniment.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min - Batxillerat, CFGM i CFGS - Mínim 20 estudiants

  • 7
    E7. Jornada d'Economia per a Batxillerat

    Descripció: Entendre la importància de la logística en el negoci escoltant les últimes tendències i novetats de boca dels especialistes. Quatre xerrades sobre temes diversos de Logística.

    Durada de 4h - Màxim 40 alumnes

  • 8
    E8. Jornada de Màrqueting per a Batxillerat

    Descripció: Escoltar les últimes tendències i novetats relacionades amb el màrqueting tradicional i digital de boca dels especialistes en aquests temes. Quatre xerrades sobre temes diversos de Màrqueting.

    Durada de 4h - Màxim 40 alumnes