Ciències Socials i l'Empresa

  • 1
    Taller de borsa

    Taller d’iniciació al seguiment i interpretació de processos borsaris amb connexions on-line a la Borsa. Introduir-se en els conceptes relacionats amb les inversions en borsa i la seva importància en l’economia dels països.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min - Batxillerat i CFGM/S - Mínim 20 alumnes

  • 2
    Series un bon empresari? (exhaurit)

    En aquest taller es valoren les capacitats dels alumnes per exercir com a empresaris establint simulacres de relacions empresarials entre ells. Aprendre a elaborar un pla bàsic de negocis per crear una nova empresa.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min a 3h - Batxillerat i CFGM/S - Mínim 20 estudiants

  • 3
    Màrqueting i comunitats digitals

    En aquest taller s’introdueix el concepte del màrqueting i la seva implicació en les xarxes socials. Conèixer com s’apliquen les eines de màrqueting digital per aconseguir nous negocis i atraure clients als negocis ja existents.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min a 3h - Batxillerat i CFGM/S - Mínim 20 estudiants

  • 4
    La publicitat i les relacions públiques (exhaurit)

    Aquest és un taller interactiu en què es treballarà el procés per confeccionar una campanya publicitària. Aprendre els aspectes essencials d’una campanya de màrqueting i la utilitat de les relacions públiques com a eines de venda i fidelització de clients.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min a 3h - Batxillerat i CFGM/S - Mínim 20 estudiants

  • 5
    Logística, la cadena que uneix l'empresa i el client

    L’objectiu del taller és buscar el rendiment econòmic de l’empresa. Requereix una barreja del talent humà i dels recursos materials i financers. Comprendre com funciona la cadena de subministraments d’una empresa i entendre la importància d’optimitzar cadascun dels elements que formen aquesta cadena en les operacions de l’empresa.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min a 3h - Batxillerat, CFGM i CFGS - Mínim 20 estudiants

  • 6
    Organització de grans esdeveniments

    Taller teòric i pràctic sobre l'organització de grans esdeveniments. Anàlisi de la importància de la planificació, el màrqueting de l'esdeveniment, el rol dels agents públics i privats en l'organització, el finançament, així com els elements per gestionar el post-esdeveniment.

    Dia i hora a convenir - Durada de 1h30min a 3h - Batxillerat i CFGM/S - Mínim 20 estudiants

  • 7
    Jornada d'Economia per a Batxillerat

    Escoltar sobre les últimes tendències i novetats relacionades amb l’economia de boca dels especialistes en aquests temes. Quatre xerrades sobre temes diversos d’economia. Jornada molt focalitzada als estudiants de Batxillerat, especialment els que faran Economia a la selectivitat.

    Durada de 4h - Aforament limitat a capacitat de la sala - ESO, Batxillerat i CFGM/S

  • 8
    Jornada de Màrqueting per a Batxillerat

    Escoltar sobre les últimes tendències i novetats relacionades amb el màrqueting tradicional i digital de boca dels especialistes en aquests temes. Quatre xerrades sobre temes diversos de màrqueting.

    Durada de 4h - Aforament limitat a capacitat de la sala - ESO, Batxillerat i CFGM/S

  • 9
    Lliga de debat de secundària

    Aprendre a argumentar raonablement, a debatre i a parlar en públic. A partir d’una formació pràctica de 6 hores t’ajudarem a conèixer els teus punts forts com a orador, per després mostrar-los durant la competició.