Que estàs buscant?
Alguns materials poden estar en anglès o castellà.
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins la seva àrea d'estudi.
CE2. Aplicar els principis de màrqueting i investigació de mercats
CE4. Analitzar i avaluar les estratègies de desenvolupament, llançament i posicionament de nous productes, així com prendre decisions en relació amb la variable del producte, preu, distribució i comunicació.
CE5. Reconèixer les particularitats de l'activitat de màrqueting en sectors d'activitat amb característiques específiques.
CE9. Aplicar les eines tecnològiques per a l'aprofitament dels recursos del negoci a través del Màrqueting.
CE13. Identificar les eines bàsiques de l'e-Màrqueting.
CE3. Identificar les eines qualitatives i quantitatives d'anàlisi i diagnòstic per a la investigació de mercats.
CE7. Gestionar oportuna i convenientment els recursos disponibles en els ambients de treball en els que toqui dirigir.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CT4. Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària.
El principal objectiu d'aquesta optativa és que els alumnes coneguin les eines de màrqueting professional, així com el seu funcionament a través de l'ús de les eines a l'aula.
L'optativa està pensada per ser eminentment pràctica, però sempre raonant el per què utilitzem una eina o una altra.
Gràcies a les eines de Màrqueting podem dissenyar, gestionar i optimitzar l'estratègia de màrqueting d'un negoci. Amb elles podem:
Saber com funcionen a través de l'aprenentatge pràctic les principals eines de màrqueting digital.
Descobrir el poder de les eines digitals en l'estratègia de màrqueting de qualsevol empresa.
Saber analitzar i gestionar la informació que ens aporten les eines per prendre les decisions més encertades.
Conèixer les diferents eines i saber triar la que millor s'adapti a les necessitats del negoci.
Sessions teòriques
MD1.Classe magistral: Sessions de classe expositives basades en l'explicació del professor en la qual assisteixen tots els estudiants matriculats en l'assignatura
MD3. Presentacions: Formats multimèdia que serveixen de suport a les classes presencials
MD4. Càpsules de vídeo: Recurs en format vídeo, que inclou continguts o demostracions dels eixos temàtics de les assignatures.
Aprenentatge dirigit
MD5. Seminaris: Format presencial en petits grups de treball (entre 14 i 40). Són sessions lligades a les sessions presencials de l'assignatura que permeten oferir una perspectiva pràctica de l'assignatura i en la qual la participació de l'estudiant és clau
Aprenentatge autònom
MD9. Resolució d'exercicis i problemes: Activitat no presencial dedicada a la resolució d'exercicis pràctics a partir de les dades subministrades pel professor
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
Tema 1: Eines de Xarxes Socials
Tema 2: Eines d'Analítica Web
Tema 3: Eines de SEO i SEM
Tema 4: Eines d'anàlisis i competència
Tema 5: Eines d'Inboud Màrqueting
Tema 6: Eines de gestió i productivitat.
AF1. Sessions teòriques
AF2. Seminaris
AF3. Treball en grup
AF5. Estudi personal
SE.6 Examen final (teòric-pràctic): 50%
SE1. Pràctica grupal xarxes socials: 10%
SE2. Pràctica grupal Eines SEO i SEM: 10%
SE3. Pràctica grupal Eines d’Anàlisis i competència: 10%
SE4. Pràctica grupal Inboud Màrqueting: 10%
SE.5 Pràctica grupal Eines de gestió i productivitat: 10%
És necessari que les alumnes realitzin les diferents pràctiques que es demanen a l'assignatura. Cada grup de treball serà responsable de la gestió global de totes les parts de l'assignatura. L'assignatura s'aprova si la mitjana global és igual o superior a 5, independentment que alguna de les parts hagi quedat suspesa.
Exàmens:
- Els exàmens són presencials
- L'examen de recuperació només recupera la nota de l'examen de primera convocatòria.
- Una alumne que no s'hagi presentat a la primera convocatòria NO es pot presentar a la recuperació.
Miscel·lània:
- Qualsevol condició que comporti el suspens de l'assignatura, és de forma directa i sense possibilitat de recuperació. Aquests supòsits estan indicats directament en les matèries relacionades (treball grupal, normes de conducta etc.)