1- Informació inicial

Des de la FUNDACIÓ TECNOCAMPUS MATARÓ- MARESME considerem que la teva informació personal és molt important. Per aquest motiu, la tractem d'una manera confidencial i segura. Ens comprometem a garantir la privacitat de les dades personals en tot moment i a no recaptar informació innecessària.

Per accedir a la nostra web no cal registrar-te prèviament. En el cas que necessitis més informació sobre qualsevol dels serveis indicats, pots contactar amb nosaltres a través dels formularis que pots trobar a la nostra pàgina web.

D'acord amb el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, així com amb la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals,  li facilitem la informació del tractament de les seves dades a través de la Present Política de Privacitat.
 

2- Qui tracta les dades?

La Responsable del Tractament de les dades és la FUNDACIÓ TECNOCAMPUS MATARÓ- MARESME  (Fundació TecnoCampus), amb domicili a l’avinguda d’Ernest Lluch, núm. 32. 08302 Mataró (Barcelona), NIF  G62034111, tel. (+34) 93 169 65 00, correu electrònic rgpd@tecnocampus.cat,  inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya, amb el número 1354 del Registre.

Delegat de Protecció de Dades: Pots contactar amb la nostra Delegada de Protecció de dades a través del correu electrònic rgpd@tecnocampus.cat 

 

3- Amb quines finalitats tractem les teves dades? I quina és la base legítima del tractament?    

La Fundació TecnoCampus tracta les dades de caràcter personal tenint en compte els drets de les persones i respectant la proporcionalitat dels tractaments, és a dir, tractem les dades de manera adequada, pertinent i limitada al compliment de les finalitats explícites que en van motivar l’obtenció. 

La Fundació TecnoCampus tracta les dades personals principalment per prestar serveis acadèmics, per enviar comunicacions relatives a les nostres activitats i serveis i per desenvolupar relacions amb tercers. En concret, a continuació s’indiquen les finalitats de tractaments realitzats a través de la nostre pàgina web, així com la base jurídica que permet el seu tractament.
 

FINALITATLEGITIMACIÓ
  • Contacte (formularis de “més informació”).   Gestionar la resposta a sol·licituds i/o consultes realitzades per l’usuari, així com conservar les dades per a la gestió de seguiments posteriors amb persones que han mostrat interès en els estudis o serveis del TecnoCampus.
  • La base de legitimació és l’interès legítim del responsable (article 6.1.f) del RGPD) per fer un seguiment adequat de les sol·licituds d’informació i valorar l’interès de possibles futurs estudiants o usuaris. En qualsevol cas, la persona interessada pot oposar-se a aquest tractament en qualsevol moment.
  • Formularis de descarrega de documentació. Gestionar de les descàrregues de documents com catàleg dels estudis de grau o de formació permanent, amb la finalitat d’enviar aquesta documentació a través del correu electrònic indicat
  • La base de legitimació del tractament és l’execució de la relació precontractual d'acord amb l'article 6.1.b) del RGPD.
  • Inscripció a activitats, programes o sessions informatives.  Gestionar les inscripcions a aquestes activitats, programes i/o sessions informatives,
  • La base de legitimació del tractament és l’execució de la relació precontractual d'acord amb l'article 6.1.b) del RGPD.
  • Preinscripció.  Gestió de les preinscripcions a màsters universitaris i màsters i postgraus propis (HUB4T).
  • La base de legitimació del tractament és l’execució de la relació precontractual d'acord amb l'article 6.1.b) del RGPD.
  • Gestió acadèmica. Els estudiants del Centre universitari podran accedir a la intranet E-Campus per la seva gestió acadèmica. 
  • La base de legitimació és l’execució de la relació contractual en base a l’article 6.1.b) del RGPD. Aquesta relació contractual  té la seva base legal a la Llei orgànica 6/2001, de 23 de desembre, d’universitats, a la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'universitats de Catalunya i a la seva normativa de desenvolupament
  • Subscripció a butlletins del TecnoCampus (Parc, Xarxa, emprenedoria, Hub4T, i altres)
  • La base de legitimació del tractament és el consentiment exprés d’acord amb l’article 6.1.a) del RGPD.
  • Gestió del correu electrònic.  Les finalitats del tractament de dades són resposta a consultes rebudes, així com la gestió de la relació comercial i/o professional.
  • La base jurídica és la relació contractual o precontractual entre el Responsable del Tractament i l'interessat, d'acord amb l'article 6.1.b) del RGPD
  • Buscabib. Gestió del servei de préstec de la Biblioteca – CRAI del TecnoCampus. 
  • La base jurídica és la relació contractual o precontractual entre el Responsable del Tractament i l'interessat, d'acord amb l'article 6.1.b) del RGPD.
  • Treballa amb nosaltres. Les dades seran tractades amb la finalitat d'atendre la seva sol·licitud i formar part del procés de selecció o bé del procés de auto candidatures.
     
  • El tractament de les dades personals queda legitimat per l' aplicació de mesures precontractuals a la seva petició de conformitat amb l' article l' art. 6.1.b) del RGPD; o bé pel consentiment exprés en el cas d’autocandidatures en virtut de l’article 6.1.a) RGPD. 


El tractament basat en l’interès legítim s’ha valorat conforme a un test de ponderació, tenint en compte l’expectativa raonable de les persones que contacten a través del web, amb l’objectiu de rebre informació i suport continuat. Només es tractaran les dades estrictament necessàries i durant el temps imprescindible per a aquesta finalitat.
 

4- A qui es comuniquen les dades?

Excepte que estem subjectes a una normativa que per imperatiu legal ens obligui a cedir les teves dades personals, o bé ens donis el teu consentiment exprés, no cedirem les teves dades personals a tercers.

 

5- Es realitzen transferències internacionals de dades?

No es realitzen Transferència Internacionals de dades a tercers països fora de la Unió Europea.

 

6- Quant de temps conservem les dades? 

Hi ha diversos factors que determinen el temps de conservació de les dades personals, per això, en aquest sentit, la Fundació TecnoCampus disposa d’un protocol de conservació de dades. 

Amb caràcter general les dades s’han de conservar durant el temps necessari per preservar el seu valor legal o informatiu i per acreditar el compliment de les obligacions legals, però no per un període superior al necessari per a les finalitats del tractament (“limitació del termini de conservació”). 

En el cas de la informació tractada sota la base de l’execució contractual o precontractual, les dades es conservaran mentre duri aquesta relació i en posterioritat es conservarà únicament el temps necessari pel compliment d’obligacions legals. 

Pel que fa al tractament en base al consentiment de la persona interessada, es conservaran fins que aquesta persona no revoqui aquest consentiment o les dades deixin de ser necessàries pel tractament concret. 
 

 

7- Quins drets tens com a usuari i com pots exercir-los?


1. Dret d'accés

Com a usuari, pots demanar-nos que t'expliquem que fem amb les teves dades personals.

A més, pots sol·licitar-nos informació sobre la finalitat del tractament de les teves dades personals, durant quant temps conservem les teves dades, que drets tens com a usuari, si les teves dades han estat transmeses a un tercer país o a una organització internacional, de l'existència de decisions automatitzades o de si existeix elaboració de perfils a la web, entre d'altres.


2.    Dret de rectificació

Si les dades personals que has posat a la nostra disposició són inexactes o estan incompletes, tens dret a rectificar-les o a completar-les. Posa't en contacte amb nosaltres i rectificarem les dades que sol·licitis.


3.Dret a la limitació del tractament

Com a usuari pots sol·licitar la limitació del tractament de les teves dades personals quan:
•    Impugnes l'exactitud de les teves dades personals, durant un termini que ens permeti verificar la seva exactitud.
•    Si el tractament és il·lícit i t'oposis a la supressió de les teves dades personals i, en lloc de suprimir-les, demanes que se'n limiti l'ús.
•    Si ja no necessitem les teves dades per a les finalitats del tractament, però les necessites per formular, exercir o defensar reclamacions.


4.    Dret de supressió

Pots sol·licitar que eliminem immediatament les teves dades personals. Estem obligats a eliminar aquestes dades de manera immediata, quan les dades no siguin necessàries per a les finalitats recaptades. A més, pots demanar-nos que se suprimeixin les teves dades, quan canviïs d'idea sobre el consentiment, mostris oposició i no existeixin motius justificats per al tractament, es tractin les teves dades de manera incorrecta, s'hagin de suprimir per complir amb una obligació legal o que les teves dades siguin obtingudes en relació amb una oferta legal.


5.    Dret a la informació

Si has exercit el teu dret de rectificació, supressió o limitació, estem obligats a informar tots els destinataris als quals se'ls hagin comunicat les teves dades personals sobre aquesta rectificació, supressió o limitació del tractament, tret que això resulti impossible o suposi un esforç desproporcionat.
Com a usuari tens dret que el responsable t'informi sobre qui són aquests destinataris.


6.    Dret a la portabilitat de dades

Tens dret a rebre les dades personals que ens has facilitat en un format estructurat, d'ús comú i de lectura mecànica. A més, tens dret a transmetre aquestes dades a un altre responsable sense que nosaltres puguem impedir-ho.


7.    Dret d' oposició

Com a usuari tens dret a oposar-te en qualsevol moment, per raons derivades de la teva situació particular, que utilitzem les dades personals posades a la nostra disposició.

Deixarem de tractar les teves dades personals llevat que tinguem motius legítims convincents per usar-les, que prevalguin sobre els teus interessos, drets i llibertats o que el tractament estigui destinat a formular, exercir o defensar reclamacions.
 

8.    Dret a revocar la declaració de consentiment relativa a la protecció de dades

Com a usuari tens dret a canviar la teva declaració de consentiment relativa a la protecció de dades en qualsevol moment. Aquest canvi de decisió respecte del consentiment no afectarà la legalitat del tractament que va tenir lloc en base al consentiment prestat abans de la seva revocació.


9.    Decisions individuals automatitzades, inclosa l' elaboració de perfils

Tens dret a no ser objecte d' una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, inclosa l' elaboració de perfils, que produeixi efectes legals en l' Usuari o l' afecti significativament de manera similar.


10.    Dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control

Com a usuari tens dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control, en particular a l'Estat membre de la teva residència, lloc de treball o lloc d'infracció, si consideres que el tractament de les dades personals crea una violació del RGPD.
En concret, pots presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades, per mitjà dels formularis o altres canals accessibles des de la seva web (https://apdcat.gencat.cat/ca/inici) 


11.    On pots exercir els teus drets?

Pots sol·licitar l'exercici dels teus drets pels següents canals: 
•    Seu electrònica de la Fundació TecnoCampus
•    Correu electrònic: rgpd@tecnocampus.cat 
•    Carta dirigida a la Secretaria General del TecnoCampus “Protecció de dades”, a l’avinguda d’Ernest Lluch, 32. 08302 Mataró


12.    És obligatori proporcionar tota la informació sol·licitada en els formularis de recollida de dades?

Pel que fa als formularis del lloc Web, hauràs d'emplenar els marcats com a "requerit". No completar les dades personals requerides o fer-ho parcialment pot suposar que la Fundació TecnoCampus no pugui atendre les seves sol·licituds i, en conseqüència, la Fundació TecnoCampus quedarà exonerada de tota responsabilitat per la no prestació o la prestació incompleta dels serveis sol·licitats.
Les dades personals que l'Usuari facilita a la Fundació TecnoCampus han de ser actuals perquè la informació dels registres estigui actualitza i sense errors. L'Usuari respondrà de la veracitat de les dades facilitades.

13.    Quines mesures de seguretat tenim implantades?

T'informa que cuidem i utilitzem les teves dades personals seguint la normativa actual en matèria de protecció de dades i dels serveis de la societat de la informació.

Tenim implantades les mesures de seguretat d'índole tècnica i organitzatives necessàries que garanteixin la seguretat de les dades de caràcter personal de l'Usuari i evitin la seva alteració, pèrdua, tractament i/o accés no autoritzat d'acord amb l'estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemades i els riscos als quals estan exposats,  ja provinguin de l' acció humana o del medi físic o natural, de conformitat amb el que preveu la normativa vigent.