Que estàs buscant?
Algun document pot estar escrit en castellà i anglès
El sistema Amadeus es treballarà en català/castellà i anglès
B2_Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements a la seva feina o vocació d'una forma professional i tinguin les competències que cal demostrar per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
B3_Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi), per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants de caire social, científic o ètic
E12_Dominar els procediments operatius de les empreses d'allotjament, restauració i intermediació turística
E17_Reconocer detalles del funcionamiento de los destinos, estructuras turísticas y sus sectores empresariales a nivel mundial
G1_ Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant enfront opinions discrepants fins arribar a posicions de concens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements
G3_Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant del canvi i estar disposats a reavaluar els vells models mentals que limiten el pensament
G4_Integrar els valors de justicia social, d'igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis d'Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació controbueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i que es basa en la cultura del diàleg i de la pau
G2_Ser capaç de generar idees i solucionar problemas, tant de manera individual com col·lectiva
T1_Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya
T2_Mostrar disposició per conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional
T4_Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin la por al risc
T5_Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària
T3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments
T6.Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic
T7_ Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar sol·lucions.
NOTA:
- L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
MD1. Sessions teòriques: classes magistrals i participació dels/les alumnes en debats.
MD9 i MD12. Aprenentatge autònom: Resolució d'exercicis i problemes, amb l'ajut de tutories no presencials.
MD5. Aplicació informàtica pràctica de l'Amadeus.
Es recomana portar ordinador portàtil a classe per poder treballar els casos pràctics i el programa AMADEUS.
MÒDUL I:
MÒDUL II:
AF1. Sessions teòriques
AF2. El·laboració de casos pràctics
AF1. Xerrades de professionals del sector
AF3. Treballs en grup
L'assignatura es divideix en dos MÒDULS:
Aquest 60% es distribueix amb:
- Examen final. tindrà un pes del 30% de la nota del MÒDUL I. La nota mínima a assolir per fer la mitjana del MÒDUL I haurà de ser de 5.
- Casos pràctics: tindran un pes del 10% de la nota del MÒDUL I.
- Examen final. tindrà un pes del 30% de la nota del MÒDUL II. La nota mínima a assolir per fer la mitjana del MÒDUL II haurà de ser de 5.
OBSERVACIONS
A part, es valorarà a nivell global l'actitud, participació i assistència a les sessions de classe del MÒDUL I i II. Tindrà un pes del 10% de la nota final de l'assignatura (80% d'assistència a les sessions).
Per aprovar l'assignatura s'ha d'obtenir una nota global igual o superior a 5 de cada MÒDUL.
Per poder accedir a la recuperació és necessari haver-se presentat a la prova final.
En cas de que un/a estudiant s’hagi de presentar a la recuperació, ho farà només d’aquells Mòduls que tingui suspesos.
Ameigeiras, Celia (2014). Comercialización y venta de servicios turísticos. Editorial Síntesis.
Fernández, Carmen y Blanco, Ana (2008). Producción y venta de servicios turísticos en Agencias de Viajes. Editorial Síntesis.
Alcantara, Álvaro (2017). Vivir de los viajes: Cómo diseñar tu agencia de viajes de éxito y vivir tu pasión. Editorial Letras de Autor.
Oller, Jordi (1994). Contabilidad de costes para las agencias de viajes, hoteles y campings. Editorial Síntesis. Madrid.