Que estàs buscant?
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins la seva àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CB4. Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
CE5. Reconèixer les particularitats de l'activitat de màrqueting en sectors d'activitat amb característiques específiques.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CT4. Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària.
C
Harmonitzar un espai comercial on generar record al comprador, per a convertir-lo en prescriptor.
CONTINGUTS
1-INTRODUCCIÓ AL RETAIL MARKETING
2-TENDÈNCIES
3-L’EXPERIÈNCIA DE COMPRA
· Decisions estratègiques: TARGET- POSICIONAMIENTO- ROL DEL PUNT DE VENDA
· Decisions tàctiques-Les 7P de l'Retail Mix:
-Producte / Servei / PVP / Ubicació / Visual Merchandising / Store Màrqueting Pla / Atenció a el client
4. TECNOLOGIA APLICADA A EL PUNT DE VENDA
Avaluació continuada 80%
SE1. Participació en casos, debats i exercicis proposats per la docent - 20%
SE2. Exercicis individuals proposats per la docent: 50%
-Assistència i participació en Retail-Safaris-
-Treball final: Innovació d'un concepte retail, partint d'un concepte existent. Definició de l'estratègia retail- Target / Posicionament / Procés de compra- i experiència de compra nova- 50% (30% valoració grupal + 10% contribució Individual).
Aquest treball es desenvoluparà parcialment a classe durant les sessions.
SE3.Exposició de la feina final - 10%
Exàmen final - 20%
SE4. Examen individual 1 / Preguntes obertes - 20% L'assignatura és presencial i s'ha de seguir des de l'inici de curs. Atès que es tracta d'una avaluació continuada, l'assistència és obligatòria i necessària per a poder aprovar, així com el lliurament dels exercicis proposats per la docent dins dels terminis establerts.
Els exercicis lliurats fora de termini tindran una puntuació màxima de 4/10. La nota final mínima per aprovar serà un 5/10. Només es podrà recuperar l'examen final, que haurà de ser aprovat (5/10) per fer mitja amb la nota acumulada de l'avaluació contínua.
Ståhlberg, M., & Maila, V. (2014). Shopper marketing. Profit Editorial. Edición castellano con prólogo de Xavier Bordanova
B. Joseph Pine II y James H.Gilmore. (2019) The Experience Economy: Competing for Customer Time, Attention, and Money.
Harvard Business Reveiw Press.
Doug Stephens. (2017) Reengeneering Retail: The Future of Selling in a Post-Digital World. Figure 1 Publishing.
RETAIL REVOLUTION-David Kepron- AIA, LEED BD +C, RDI
RETAIL 4.0: 10 Reglas para la era digital- PHILIP KOTLER/ GIUSEPPE STIGLIANO- Mondadori