Que estàs buscant?
B2_Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements a la seva feina o vocació d'una forma professional i tinguin les competències que cal demostrar per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
B3_Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi), per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants de caire social, científic o ètic
E17_TUR_Conèixer detalls del funcionament de les destinacions, estructures turístiques i els seus sectors empresarials a nivell mundial
G1_TUR_Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant enfront opinions discrepants fins arribar a posicions de concens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements
T1_TUR_Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengues oficials de Catalunya
T2_TUR_Mostrar disposició per conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional
T4_TUR_Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin la por al risc
T5_TUR_Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària
T6_TUR_Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic
Gestionar i organitzar esdeveniments per impulsar una destinació turística i millorar el seu posicionament
Aquesta assignatura disposa de recursos metodològics i digitals per fer possible la seva continuïtat en modalitat no presencial en el cas de ser necessari per motius relacionats amb la Covid-19. D’aquesta forma s’assegurarà l’assoliment dels mateixos coneixements i competències que s’especifiquen en aquest pla docent.
El Tecnocampus posarà a l’abast del professorat i l’alumnat les eines digitals necessàries per poder dur a terme l’assignatura, així com guies i recomanacions que facilitin l’adaptació a la modalitat no presencial.
Tema 1: Aproximació i anàlisi de la importància de l'organització i realització d'esdeveniments, fent especial èmfasi en el Sector Turisme.
Tema 2: Estudi de les fases de planificació d'un esdeveniment i les estratègies de màrqueting per a la seva promoció i comunicació.
Tema 3: Els esdeveniments Corporatius:
Tema 4: La importància de la Relació amb els mitjans i de la Seguretat en la realització d'Esdeveniments:
Tema 5: El Protocol i la seva importància en l'organització d'esdeveniments.
Tema 6: Organització d'esdeveniments en el Sector Públic
Tema 7: La importància dels serveis de Restauració en l'organització d'esdeveniments.
Tema 8: Noves tendències per a l'organització de grans esdeveniments
Tema 9: Fires, Congressos i Convencions.
Tema 10: Presentació dels projectes realitzats pels alumnes
IMPORTANT: S'ha de presentar l'examen final per comptabilitzar la resta de l'avaluació i obtenir una nota major o igual a 5/10 per aprovar l’assignatura.
Recuperació:
Per a aquells que hagin suspès l'examen final, tindran l'opció de fer un examen recuperació durant l'última setmana del trimestre. La nota acumulada en l'avaluació contínua, es guardarà i serà comptabilitzada també per a l'examen de recuperació.
Totes les activitats no lliurades en les dates i amb els requeriments previstos es consideren com a "no lliurades". Les dates de lliurament dels treballs i presentacions indicaran el primer dia de classe.
De Urbina, José Antonio (2001) "El gran libro del Protocolo". 2da edición. Madrid. Ed. Temas de Hoy
Fuente Lafuente, Carlos (2005) "Manual práctico para la organización de eventos". Ed. Ediciones Protocolo
Repilla, I (2019) "El Aliado". Ed. Seix Barral
Kilkenny, Shannon (2011) "The Complete Guide to successful event planning". 2da edición. Ed. Atlantic Publishing Group Inc.