Data de publicació:
2023-06-12

Presentació de candidatures fins al dia:
2023-07-03

Altres

Informe final

En el marc del Programa Investigo, de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives de recerca i innovació per a l'any 2023 del Pla de recuperació, transformació i resiliència – finançat per la Unió Europea – Next Generation EU (ref. BDNS 664047), l’AGAUR ha concedit al grup de recerca Tractament del Senyal i Dades finançament per contractar Personal investigador amb títol de doctor/a que s’incorporarà al projecte actiu "Técnicas Avanzadas de preprocesado de escritura online para interoperabilidad de dispositivos" finançat per l'Agència Estatal d'Investigació (PID2020-113242RB-I00).

L’objecte d’aquesta contractació és donar suport al desenvolupament i processament de mostres d'un sistema multimodal no invasiu basat en l'adquisició de senyals manuscrites i d'eye-tracking que s’utilitzaran pel diagnòstic i estudi de diferents malalties (AD, PD, fatiga, etc.) així com per a la valoració de l'estat de salut.

El perfil que es cerca es un doctorat/da en telecomunicacions o ciències informàtiques amb coneixements en programació i processament de senyals.

El grup de recerca Tractament del Senyal i Dades es va iniciar en biometria aplicada a la seguretat a mitjans dels anys 90 del segle XX. Va començar a funcionar com a tal l'any 1995, començant a rebre finançament, tant a nivell nacional com internacional, de forma regular a partir de l'any 1996. Va ser reconegut per l’AGAUR (Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca) per primer cop a la convocatòria del 2009 en la modalitat de consolidat i des d'aleshores l'equip ha anat creixent fent-se molt més actiu en col·laboracions internacionals, consolidant el seu reconeixement científic internacional en l'àmbit del processament de senyals biomètrics aplicats a salut, i en la captació de recursos de projectes competitius que inclouen la temàtica de salut.

Les línies de recerca del grup són:

  • Biometria aplicada a e-health i e-security (cara, geometria de la mà, firma on-line, escriptura, veu, empremta dactilar, eye-tracker, etc.)
  • Anàalisi d'imatges termografiques)
  • Algorismes de Machine learning i intel·ligència artificial
  • Adquisició de bases de dades

DIRECTRIUS BÀSIQUES DE LA CONVOCATÒRIA

Durant el procés de selecció es respectaran els principis de concurrència, idoneïtat i publicitat, i es vetllarà per l’agilitat, sense perjudici de l’objectivitat. Tots els ciutadans tenen dret a l’accés a l’ocupació d’acord amb els principis constitucionals d’igualtat, mèrit i capacitat.

En el procés selectiu:

  • La selecció es basarà en el mèrit i les competències pel desenvolupament del lloc de treball a proveir i no en qüestió de gènere, edat o circumstàncies personals o familiars.
  • Els coneixements i adequació de la persona al lloc de treball seran mesurats mitjançant paràmetres i indicadors precisos i equiparables que s’establiran prèviament a l’inici del procés selectiu.
  • L’avaluació de la persona es realitzarà en base als requisits del lloc de treball, amb objectivitat, transparència i respectant el principi d’igualtat d’oportunitats.

Per tal de garantir el principi de no discriminació i millor adequació entre la formació acadèmica (estudis específics) i les activitats de recerca i innovació a desenvolupar, la selecció es realitzarà mitjançant l'ús de curriculum vitae cec.

IMPORTANT! El currículum vitae cec:

  • No ha d’incloure:
    • Nom ni cognom, només les sigles del nom i del cognom
    • Adreça, gènere, nacionalitat o DNI
    • Fotografia
  • Ha d’utilitzar llenguatge neutre.

FUNCIONS A DESENVOLUPAR       

  • Anàlisi i fusió de senyals biomètriques per suport al diagnòstic de patologies.
  • Suport i participació en els projectes de recerca actius.

REQUISITS INDISPENSABLES PROGRAMA INVESTIGO

  1. Tenir 16 anys o més i no haver complert els 30 anys.
  2. A la data d’inici de la contractació serà requisit indispensable estar inscrit/a com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.
  3. No haver tingut cap relació contractual amb Tecnocampus realitzant tasques de recerca en el termini dels 6 mesos immediatament anteriors a l’inici del contracte.
  4. Estar en possessió de la titulació de mínima requerida pel perfil de la plaça: Títol de Doctor/a en telecomunicacions o ciències informàtiques.

Aquests requisits mínims s'hauran de complir a data d'inici del contracte i s'haurà de presentar aquella documentació que els acrediti.

ASPECTES VALORABLES

Només es valorarà el CV cec de les persones que compleixin els requisits indispensables i que per tant hagin estat admeses a participació. La puntuació màxima serà de 60 punts.

  1. Aspectes que acreditin les capacitats de la persona candidata per desenvolupar les tasques encomanades, incloent cartes de recomanació d’investigadors de reconegut prestigi.  Màxim 5 punts
  2. Experiència (professional o de recerca) en les línies de recerca del grup, acreditables mitjançant participació en projectes de recerca, contractes píblics i privats, etc. Màxim 20 punts
  3. Publicacions científiques prèvies de la persona sol·licitant. Màxim 30 punts
  4. Estades de recerca pre i post-doctorals. Màxim 5 punts

CONDICIONS LABORALS

  • Contracte indefinit vinculat a activitats científiques-tècniques, i subjecte al període de finançament garantit de 24 mesos.
  • Els contractes de treball tindran data d’inici serà el dia 1 de setembre de 2023.
  • Salari segons qualificacions requerides i experiència acreditada, d’acord amb la subvenció del Programa Investigo. Import anual de l’ajut de 22.547,17€.
  • La dedicació de la persona contractada serà a jornada completa
  • Horari de treball flexible per a la conciliació de la vida laboral i familiar.
  • Possibilitat de retribució flexible i beneficis socials.

FASES DEL PROCÉS:

FASE 1. Valoració dels requisits indispensables. Un cop valorats els requisits indispensables de totes les candidatures, primer s’emetrà i publicarà una llista provisional de candidatures admeses i excloses i després del període d’al·legacions de 5 dies naturals s’emetrà i publicarà la llista definitiva d’admesos i exclosos en relació a aquests requisits indispensables.

FASE 2. Valoració curricular. Només es valora per part de la comissió de selecció els CV cecs dels candidats i candidates admeses a la llista definitiva de la FASE 1 fins a un màxim de 60 punts. Aquesta valoració no es farà pública.

FASE 3. Entrevistes. Només es convocarà a entrevista als candidats i candidates que hagin superat els 40 punts a la FASE 2. La valoració màxima de l’entrevista serà de 40 punts.

FASE 4. Informe final de classificació. S’emetrà i publicarà un informe per proposar a la Direcció General de la Fundació TecnoCampus la llista de classificació de candidats i candidates, ordenada en funció dels resultats de valoració obtinguts a la fase de valoració curricular i entrevista, per a la seva eventual contractació. Aquests candidats i candidates hauran d’haver superat els 50 punts totals un cop finalitzades la fase de valoració curricular i la fase d’entrevistes.

COMPOSICIÓ DE LA COMISSIÓ DE SELECCIÓ I VALORACIÓ DE LES CANDIDATURES ADMESES

L’òrgan de selecció s’ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i tendirà a la paritat entre dona i home.

Així mateix, l’òrgan de selecció actuarà amb independència i discrecionalitat tècnica i vetllarà per la transparència i el bon funcionament del procés.

La comissió de selecció es composarà dels següents membres:

  • Presidència: Marcos Faundez Zanuy, Coordinador/a del grup de recerca Tractament del Senyal i Dades del TecnoCampus.
  • Vocal: Dra. Elisa Sayrol, Directora Acadèmica del Centre Universitari TecnoCampus o personal docent investigador permanent en qui delegui.
  • Vocal: Sra. Anna Gabriel, Cap del servei de projectes i suport a la recerca de TecnoCampus o personal tècnic del seu servei en qui delegui.

Actuarà com a secretari o secretària amb veu i sense vot la direcció de gestió de persones de TecnoCampus o personal tècnic del servei en qui delegui. 

La comissió de selecció valorarà totes les candidatures admeses a partir de:

  1. Valoració curricular. En aquesta fase cada membre de la comissió de selecció de manera individual i a distància farà una valoració dels CV cecs atorgant de manera justificada una puntuació de 0 a 60 punts a cada candidat/a admès/a. El secretari o secretària del procés recollirà en un document les puntuacions de tots els membres, calcularà la mitjana aritmètica obtinguda per cada candidat o candidata i elaborarà la llista de candidats o candidates finalistes, que seran aquelles que hagin obtingut una puntuació igual o superior a 40 punts. En el cas de que hi hagi més de 10 candidats finalistes el president o presidenta de la comissió de selecció podrà decidir limitar els candidats finalistes que passen a la segona fase d’entrevista a un màxim de 10, que seran els 10 primers en millor puntuació en la valoració curricular.
  1. Entrevista. Posteriorment es procedirà a la fase d’entrevista dels candidats o candidates finalistes en reunió presencial de la comissió de selecció. Cada membre valorarà amb una puntuació màxima de 40 punts la presentació del candidat o candidata i el secretari o secretària de la comissió en calcularà la mitjana aritmètica. De forma general, les entrevistes es concentraran en una sola jornada. Les entrevistes seran assistides per la direcció de gestió de persones, o tècnic del servei en qui delegui, que quedarà integrada a la comissió de selecció amb veu i sense vot.

La qualificació final serà la suma de les puntuacions mitjanes atorgades en la fase de valoració curricular i en la fase d’entrevista. Tots els finalistes amb una puntuació final igual o inferior a 49 punts seran exclosos. Si cap dels candidats arriba a una puntuació mínima de 50 punts la plaça es declararà deserta.

CALENDARI ORIENTATIU DEL PROCÉS

El calendari orientatiu del procés serà el següent:

  • Publicació anunci: 12/6/2023
  • Presentació candidatures: fins al 26/6/2023 inclòs. Termini prorrogat fins al 3/7/2023.
  • Previsió publicació llista admesos/es i exclosos/es a participació: entre el 27/6/2023 i el 2/7/2023.
  • Entrevista als candidats i les candidates finalistes que hagin superat els 40 punts en la fase de valoració curricular: A partir del 10/7/2023 seran avisats/des de la data de l’entrevista per correu electrònic o telèfon.

Per a qualsevol incidència us podeu adreçar a seleccio@tecnocampus.cat .
Cal identificar a l’assumpte el número de referència de la convocatòria: S35_2023_POSTDOC_TSD
Més informació a: https://www.tecnocampus.cat/universitat/treballa-amb-nosaltres

Acta final

Data de publicació: 7/7/2023