Professorat
Georgina Dalmau Sanleandro. Sociòloga especialitzada en Investigació Social i Investigació de Mercats i Màrqueting. Porta més de 10 anys liderant l’empresa Milimetric Marketing, que va fundar al 2010. Durant aquest període ha tingut la oportunitat de participar en diferents programes relacionats amb el món de la emprenedoria com a formadora experta en Marketing i Marketing Digital. Linkedin
Alex Araujo Batlle. Enginyer tècnic informàtic i Doctor en Comunicació. És professor i investigador al Tecnocampus, centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra, en matèries de digitalització i aplicació d’eines TIC a l’empresa. Ha dissenyat i participat en diversos projectes de formació de formadors i en programes formatius a mida. Linkedin
Eli Guillén Amaro. Llicenciada en sociologia i la directora general de eliguillen.es, empresa de comunicació especialitzada en la digitalització empresarial. Des del 2018 és professora associada a la Universitat Pompeu Fabra amb diferents cursos i tallers sobre màrqueting digital, posicionament orgànic avançat i transformació digital. Forma part de diversos mitjans de comunicació: col·labora a Mataró Audiovisual amb una secció setmanal de comunicació, màrqueting i digitalització en el programa Culturetes. També escriu una columna mensual a Tribuna Maresme, el periòdic del Maresme, que té per objecte ajudar a la transformació digital de tots els comerços de la zona. Linkedin
Carles Gili. Expert en Inbound Màrqueting i Negoci Digital. Perfil ABC. Acadèmic, Business i Consultor. Triple titulació com a Enginyer Tècnic, Publicitat i Relacions Públiques, i Investigació de Mercats. Consultor d'ACCIO (Generalitat), Docent i Empresari amb més de 10 anys d'experiència com a fundador de l'Agència Metacom Inbound Màrqueting liderant i executant projectes a més de 75 empreses. Sota la seva marca personal (Carles Gili), dona conferències i classes de Màrqueting i Analítica Digital per a diferents Universitats, Escoles de Negoci i/o Institucions Públiques. Linkedin
Víctor Domínguez Muñoz. Consultor de màrqueting digital per empreses i professionals. Te la doble graduació en Màrqueting i Comunitats Digitals i Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació, amb especialització en Digital Traffic Management i Publicitat Online. Linkedin
Certificat
A finalitzar el curs, la participant rebrà un certificat atorgat per TecnoCampus, Centre universitari adscrit a la Universitat Pompeu Fabra, una vegada superada amb èxit la formació, juntament amb l’acreditació del Servei d’Ocupació de Catalunya.