Itinerari en Disseny de comerços electrònics (40h)
Dates: de desembre de 2023 a febrer de 2024
Enllaç INSCRIPCIÓ
Curs de Màrqueting online (30h)
Objectiu: Realitzar les operacions bàsiques de disseny i promoció de llocs web tenint en compte el comportament del client online, la navegabilitat i les tècniques de publicitat online, a partir del màrqueting online.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Internet Màrqueting: conceptes generals i eines
- Mòdul 2. El Pla de Màrqueting
- Mòdul 3. El comportament del client Online
- Mòdul 4. Com promocionar i construir un lloc web
- Mòdul 5. Navegabilitat
- Mòdul 6. Qui construeixen els Web Sites?
- Mòdul 7. Alguns consells addicionals
- Mòdul 8. Alguns conceptes relacionats amb la publicitat Online
Curs d'Accessibilitat Web (10h)
Objectiu: Adquirir els coneixements per a millorar les eines informàtiques i fer universal l’accés a la web.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Discapacitat
- Mòdul 2. Accessibilitat web. Beneficis de l’accessibilitat web
- Mòdul 3. Us racional dels elements de suport: pautes i eines
- Mòdul 4. Annexes
Curs de Comerç electrònic (40h)
Dates: de gener a febrer de 2024
Enllaç INSCRIPCIÓ
Objectiu: Adquirir coneixements sobre els fonaments, procediments i eines disponibles a internet per al màrqueting i la comercialització electrònica dins del marc legal i conforme als mitjans de pagament més utilitzats.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Introducció
- Mòdul 2. El comerç electrònic
- Mòdul 3. La botiga electrònica
- Mòdul 4. Màrqueting a la Xarxa
- Mòdul 5. Estratègies i tècniques per a la confecció de campanyes de màrqueting i publicitat online
- Mòdul 6. Difusió
- Mòdul 7. Entorn jurídic
Itinerari en Publicitat amb Adwords i Promoció en xarxes socials (40h)
Dates: de febrer a març de 2024
Enllaç INSCRIPCIÓ
Curs de Google Adwords i les seves aplicacions publicitàries (30h)
Objectiu: Adquirir les nocions bàsiques sobre les possibilitats de Google Adwords i les seves aplicacions publicitàries en l’empresa.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Què és Google Adwords
- Mòdul 2. Formats i suports publicitaris
- Mòdul 3. Avantatges del seu ús
Curs de Posicionament estratègic (10h)
Objectiu: Conèixer les experiències sobre màrqueting i comunicació en el fenomen de les xarxes socials. Presentació d'experiències dins d'aquest espai virtual, amb les eines utilitzades i oportunitats trobades.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Xarxes socials, comunitats virtuals i estratègies de mitjans socials màrqueting
- Mòdul 2. Gestió de continguts en xarxes socials
- Mòdul 3. Community Management
- Mòdul 4. Atenció a clients en xarxes socials
- Mòdul 5. Fidelització de clients en xarxes socials
- Mòdul 6. Casos pràctics de xarxes socials en assegurances
Curs Analítica Web (40h)
Dates: de març a abril de 2024
Enllaç INSCRIPCIÓ
Objectiu: Valorar la importància de l'analítica web, com a part de l'estratègia digital d'una empresa, utilitzant i triant en cada projecte les eines adequades de mesura i valorant les dades recollides per a la presa de decisions.
Continguts formatius:
- Mòdul 1. Introducció a l’analítica web
- Mòdul 2. Eines de l’analítica web
- Mòdul 3. Mesura, anàlisi i interpretació de dades