1. Sessió informativa a l'auditori
Aquesta sessió inicial dura mitja hora, i està estructurada de la següent manera: Benvinguda institucional a l'Auditori per part del director/a del departament (Tecnologia, Indústries Culturals, Empresa o Salut). Presentació dels principals serveis al teu abast: Gestió Acadèmica, PIE, Emprenedoria Universitària, Unitat d'igualtat, Campus Saludable, Carreres Professionals, Internacionalització, etc etc. Presentació de l'associació d'estudiants (AsEst).
2.Sessió dinamitzada al Foyer
Acabada la sessió a l'Auditori, es va a la sala adjacent, el Foyer, on es realitza una activitat d'uns 30 minuts perquè us comenceu a conèixer.
3.Visites guiades
Acabada la sessió de dinamització al Foyer, s'organitzen els grups per sortir a fer la visita a les instal·lacions. Les visites duren uns 30 minuts i acaben a l'aula on es farà la sessió informativa de cadascun dels graus amb el coordinador o coordinadora.
Punt d'Informació a l'Estudiant
El PIE (Punt d’Informació a l’Estudiant) és el servei adreçat als estudiants que t’ofereix informació, assessorament i orientació sobre el funcionament i les activitats que es duen a terme al TecnoCampus. També hi trobaràs informació sobre els tràmits i gestions acadèmiques i d’extensió universitària que requereixis en cada moment.
Tel. 93 702 32 32 o per correu pie@tecnocampus.cat.
I com a estudiant si tens alguna consulta també pots enviar un ticket aquí.