Enviat per Anònim (no verificat) el
ID API
101088
Descripció

Quan: A partir del 5 d'octubre del 2023-24

Dia: Dijous

Hora: Torn de matí i de tarda. A determinar segons grup. Cada sessió pràctica durarà 1,5 hores.

Grup / Participants: 

On:  Pendent

Preu: Gratuït

Programa de l'activitat:

Durant el primer trimestre els objectius d’aquesta activitat són treballar la consciència corporal, la respiració, els estiraments i els coneixements bàsics per tal de poder ballar i improvisar experimentant la musicalitat i les possibilitats físiques del propi cos. També vivenciarem les diferents dinàmiques del moviment, tenint present la intensitat, l’energia, entre altres aspectes que influeixen directament en com ens movem i que ens permeten jugar amb l’expressivitat.

Les sessions parteixen d’un escalfament on atendrem la flexibilitat, al pes i les alineacions corporals per desenvolupar la consciència corporal, a la respiració i se seguirà amb una sèrie de dinàmiques que posaran en joc tots els aspectes que s’han comentat amb anterioritat.

Durant el segon i tercer trimestre, amb tot el material sorgit del treball durant la primera etapa del curs, ens endinsarem en un procés de creació d’interès compartit amb el grup que es materialitzarà amb una mostra. Poder mostrar serveix per posar en joc altres aspectes relacionats amb les arts escèniques com l’espai escènic, la presència, la comunicació, la creativitat, etc.

Amb el moviment i la dansa tens l’oportunitat d'harmonitzar el nostre estat anímic, afavorint la concentració i també fomentant un pensament positiu cap a nosaltres mateixes i mateixos i per desconnectar una estona de la quotidianitat.

Vine i prova l’activitat!

Data inici
Data final
Ubicació
Fundació Tecnocampus
Latitud
41.527973175049
Longitud
2.434534072876
Timezone
Europe/Madrid
Nom organitzador
Vida Universitària
Etiquetes
Nom facultat
Fundació Tecnocampus
Privat
Off
URL Imatge Agenda
https://agenda.tecnocampus.cat/_files/_event/_101088/_header_img/_141347.jpg