PARTICIPA EN LA NOVENA EDICIÓ DEL PROJECTE UNIVERSITAT/EMPRESA
"DISSENY I EXECUCIÓ D'UNA CAMPANYA DE MÀRQUETING"
Inscripcions obertes des del 27 de novembre fins al 13 de desembre
Després de l'experiència obtinguda en els cursos passats amb el projecte "Disseny i Execució d'una Campanya de Màrqueting", en el qual han participat més de 180 empreses, l'Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus obre una nova convocatòria del programa i us convidem a participar-hi.
La novena edició d'aquest projecte tindrà lloc durant el segon trimestre acadèmic (gener / març) de 2024.
En què consisteix el projecte?
L'objectiu és dissenyar i posar en marxa una campanya de màrqueting de curta durada per a productes o serveis reals de les empreses participants.
Si bé la participació dels estudiants no implica cap despesa per part de l'empresa, la campanya requerirà alguna inversió específica per dur a terme les accions proposades pels alumnes. Aquestes accions s'executaran només si l'empresa les aprova prèviament.
Les accions de màrqueting hauran de dur-se a terme en els períodes de durada de l'assignatura (un trimestre acadèmic) i formaran part de l'avaluació per a l'aprovació de l'assignatura en qüestió.
Com participar?
- Llegeix l'apartat "Què esperem de les empreses?", més endavant en aquesta pàgina.
- Per poder participar, les empreses interessades han d'omplir el formulari que apareix en el botó: "Inscribirse".
- En el moment de la inscripció, l'empresa haurà d'adjuntar un PDF que contingui una breu descripció de l'empresa i de l'objectiu que vol aconseguir amb la campanya de màrqueting.
- El registre estarà obert fins des del 27/11/2023 fins al 13/12/2023.
Què esperem de les empreses?
- L'empresa ha d'estar operativa des de fa almenys un any i amb clients actius.
- L'empresa ha de tenir pàgina web i ha de comptar amb informació històrica de les seves operacions.
- És important que tota la informació sigui accessible als alumnes per a les activitats que aniran fent a mesura que desenvolupin la campanya de màrqueting.
- L'empresa ha de tenir clar l’àrea de negoci per la qual es vol fer el projecte i establir un objectiu per a la Campanya.
- Hi ha d'haver una persona disponible i amb coneixements de l'empresa per atendre els estudiants i subministrar la informació que es necessiti per elaborar la campanya.
- L'empresa haurà de fer trobades físiques o virtuals amb els estudiants (recomanem almenys 4 reunions al llarg de l'execució de la campanya). És discrecional per part de les empreses, permetre més contactes durant el trimestre.
- Preferible (però no imprescindible) que l'empresa es trobi a Barcelona o la zona del Maresme perquè els alumnes tinguin més facilitat de contacte
Què obté l'empresa a canvi?
- El disseny i execució de una campanya de màrqueting de curta durada per al producte/servei que l'empresa indiqui.
- Participar directament com a supervisor d'un projecte acadèmic pràctic amb repercussió professional.
- Coneixerà directament als estudiants que es troben a la recta final del seu grau com a potencials candidats a formar part de la futura plantilla de l'empresa.
- Aquelles empreses que ja han participat durant el primer trimestre en el Projecte "Pla de Màrqueting", seran també benvingudes.
Procés de selecció
- Les empreses que compleixin les condicions explicades anteriorment, seran presentades als alumnes de l'assignatura durant la primera setmana de classe. (gener, 2024)
- Els alumnes conformaran equips de treball i podran escollir entre les empreses presentades o proposar alguna empresa coneguda per ells pel que no garantim que totes les empreses interessades siguin seleccionades.
- Els estudiants contactaran amb l'empresa seleccionada, via correu electrònic, entre el 15 i el 19 de gener per fixar la data i l'hora de la primera reunió.
Teniu dubtes?
Podeu contactar amb la professora Thibisay González Rodríguez pel correu tgonzalez@tecnocampus.cat