TREU EL MÀXIM PROFIT A LES TEVES COMPETÈNCIES!
A TecnOrienta, el programa d’orientació professional de TecnoCampus, t’oferim accions amb la finalitat d’afavorir les teves condicions com a estudiant o Alumni, tenint en compte la teva casuística personal i professional per accedir al mercat de treball.
La millora de la ocupabilitat és inherent a la millora de les qualificacions, competències, habilitats a través de la detecció i l’atenció de les teves necessitats com a estudiant o Alumni per facilitar-te tant la teva inserció laboral, com el teu desenvolupament professional per al manteniment d’un lloc de feina.
La tècnica d’orientació i inserció laboral del Servei de Carreres Professionals de TecnoCampus, organitza “Treu el màxim partit a les teves competències” els dies 6 i 7 de Febrer.
Conèixer-te és essencial per saber com presentar-te a les empreses.
Les teves fortaleses són importants per a destacar-te professionalment.
En aquesta sessió identificaràs en què destaques responent a unes preguntes i també tindràs l’oportunitat d’entrenar-les
Aquesta sessió et permet entrenar i millorar les teves competències d’una manera dinàmica i amena basant-se en la metodologia learning by doing.
Quan: Dimarts 6 i dimecres 7 de Febrer (taller de dues sessions)
Hora: 13:30h a 15:00h
Idioma: Català/Castellà/Anglès
On: TCM1 – Aula 112
Preu: GRATUÏT
* Per anul·lar una sessió programada s’ha d’enviar un e-mail a orientacioprofessional@tecnocampus.cat