Vols explorar el mercat d'Amèrica Llatina i/o formar-te en estratègies més efectives per gestionar els riscos de Propietat Intel·lectual (PI)?
Inscriu-te en aquest webinar el proper 14 de febrer, organitzat per Tecnocampus amb el suport d'una experta d'ACCIÓ, qui ens informarà sobre les oportunitats de mercat, així com d'altres factors a tenir en compte a l'hora de fer negocis a la regió.
També comptarem amb l'ajuda de LATAM IP SME Helpdesk, experts en protegir i fer valer els drets de Propietat Intel·lectual als països llatinoamericans (Argentina, Bolívia, Brasil, Xile, Colòmbia, Costa Rica, Cuba, Equador, El Salvador, Guatemala, Hondures, Mèxic, Nicaragua, Panamà, Paraguai, Perú, Uruguai i Veneçuela).
Adreçat a:
Empreses amb voluntat d'explorar el mercat d'Amèrica Llatina i/o aprendre a gestionar els riscos de Propietat Intel·lectual (PI).
____________________________________________________________________________________________________
Quieres explorar el mercado de América Latina y/o capacitarte en estrategias más efectivas para manejar los riesgos de Propiedad Intelectual (PI)?
Inscríbete en este webinar el próximo 14 de febrero, organizado por Tecnocampus con el soporte de una experta de ACCIÓ, quién nos informará sobre las oportunidades de mercado, así como otros factores a tener en cuenta a la hora de hacer negocios en la región.
También contaremos con la ayuda de LATAM IP SME Helpdesk, expertos en proteger y hacer valer los derechos de Propiedad Intelectual en los países latinoamericanos (Argentina, Bolivia, Brasil, Chile, Colombia, Costa Rica, Cuba, Ecuador, El Salvador, Guatemala, Honduras, México, Nicaragua, Panamá, Paraguay, Perú, Uruguay y Venezuela).
Dirigido a
Empresas con voluntad de explorar el mercado de América Latina y/o aprender a gestionar los riesgos de Propiedad Intelectual (IP)
|
Día: 14 de febrero 2024 Hora: 10:00h Lugar: Online via Zoom |
|
|
|
Programa 10:00h: Bienvenida y presentación por parte de Tecnocampus. 10:10-11h: Oportunidades de mercado en LATAM, por parte de ACCIÓ. 11h-11:45h: Gestión de riesgos de Propiedad Intelectual en LATAM, por parte de LATAM IP SME Helpdesk. 11:45h-12h: Q&A. |
Organiza:
Soporte de: