Activitat presencial
Aquesta formació està especialment dissenyada per a professionals i petites empreses que assumeixen la tasca de gestionar la seva pròpia presència a xarxes socials i busquen una manera eficient de gestionar la seva presència digital amb un pla de xarxes socials amb intel·ligència artificial.
- Aprendre a crear un pla de xarxes socials des de 0 amb intel·ligència artificial.
- Visió estratègica per a dissenyar el millor pla de continguts per al teu projecte.
- Conèixer i entendre com utilitzar la intel·ligència artificial per obtenir un pla estratègic de qualitat.
- Coneixements en analítica per a crear informes de resultats de xarxes socials.
CONTINGUTS:
Sessió 1:
- Anàlisi, auditoria i determinació de la situació digital de l'empresa.
- Els fonaments del pla de xarxes socials.
- Ús de la intel·ligència artificial per crear el pla de xarxes socials.
- Com utilitzar la intel·ligència artificial de forma òptima usant bons prompts (primera part).
Sessió 2:
- Com utilitzar la intel·ligència artificial de forma òptima usant bons prompts (segona part).
- Estratègia i operativa per a la creació del pla de mitjans socials.
- Execució i optimització del pla de xarxes socials.
- Repte: Creació del teu pla de xarxes socials en 30 minuts.