Enviat per Anònim (no verificat) el
ID API
115242
Descripció

Formació amb diverses simulacions d’emergències dirigit a responsables i integrants d’equip i caps de familia, organitzadors de la TecnoFarra, per tal de ser més efectiu l’aprenentatge amb el coneixement previ dels integrants dels equips d’emergències de les seves funcions segons el que disposa el protocol per tal d’optimitzar els resultats dels simulacres.

Continguts:

1) Preparació dels escenaris:

  • Es planificarà un simulacre i es prepararà un dossier del simulacre amb els escenaris d’emergències, en coordinació i amb el coneixement previ dels responsables d’emergències.
  • Es prepararan plànols sobre una taula de treball i amb icones substitutius de la realitat, dels punts i elements d’interès
  • Els participants de manera individual representaran un model sobre el rol i grup que representaran dins de l’equip d’emergències.

2) Realització de les simulacions:

  • Posada en estrès del sistema mitjançant diferents escenaris d’emergències (incendi, atemptat, risc extern...) adaptats als riscos identificats al protocol, iniciant-se les simulacions per a cada escenari amb la presa de decisions. Actuació pràctica davant de cada situació d’emergències: detecció, alarma, comunicació, intervenció, evacuació o confinament, primers auxilis, etc.
  • Es supervisarà l’actuació dels equips operatius d’emergències durant la realització de les diferents simulacions i es faran comentaris i recomanacions de millora.

Dia: 15/04/2024

Horari: 13:30h a 15:30h

Durada: 2h

Modalitat: Presencial

Aula: TCM1-104

Data inici
Data final
Ubicació
Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme, Carrer d'Ernest Lluch, Mataró, Espanya
Latitud
41.527866363525
Longitud
2.4346766471863
Timezone
Europe/Madrid
Nom organitzador
UACU
Tipus
Categories
Privat
Off
URL Imatge Agenda
https://agenda.tecnocampus.cat/_files/_event/_115242/_header_img/_165376.jpe