Enviat per Anònim (no verificat) el
ID API
119319
Descripció

Per tal de treure més profit a les publicacions que fem a Linkedin i fer servir l’aplicació com una eina de visibilitat i networking, hem programat una formació on explicarem els passos a seguir per tenir un bon perfil de Linkedin, què cal fer per estar present en aquesta xarxa i com millorar la visibilitat.

Informació de la formació:

L’objectiu d’aquest curs és conèixer una metodologia provada per impulsar perfils de Linkedin: estratègia general, continguts necessaris, tècniques de prospecció, generació de vendes i mesura de les accions que s'han dut a terme.

MODALITAT: Presencial
DURADA (HORES): 7h (3h de teoria + 2h de pràctica + 2h revisió/mentoria)
DIES I HORARI:
- Dijous, 4 de juliol de 2024 d’11h a 14h- TCM6- aula 614
- Dijous, 11 de juliol de 2024 d’12h a 14h -  TCM6- aula 601
- Dijous, 12 de setembre de 2024 d’12h a 14h- TCM6- aula 613


DESTINAT A: A tot el personal del TecnoCampus amb prioritat al personal de l’àrea del TIE i comunicació i marquèting. 
FORMADORA: Dolors Guillen, publicista, consultora i professora de Màrqueting Digital, Social Media y Publicitat.

El curs es basa en una combinació d'aprenentatge teòric i pràctic per això, cal portar ordinador per poder treballar a l’aula.

 

Data inici
Data final
Ubicació
Fundació Tecnocampus
Latitud
41.527973175049
Longitud
2.434534072876
Timezone
Europe/Madrid
Nom organitzador
Formació Interna
Tipus
Etiquetes
Privat
Off
URL Imatge Agenda
https://agenda.tecnocampus.cat/_files/_event/_119319/_header_img/_120151.jpg