Seminari: com construir una estratègia d’Outreach Màrqueting a Linkedin
Sector salut
En el món empresarial actual, LinkedIn s'ha consolidat com una eina imprescindible per a connectar, influir i impulsar el creixement de les empreses amb models de negoci B2B.
En aquesta sessió, aprendràs com dissenyar una estratègia d’outreach màrketing a LinkedIn, per a augmentar la visibilitat, generar leads qualificats i construir relacions duradores amb clients i socis potencials.
Comptarem amb Carles Farrerons, expert en màrqueting i CEO de l'empresa Playmedic, especialitzada en dissenyar i executar estratègies de growth marketing per a clíniques, laboratoris farmacèutics, marques de salut i startups del sector e-health.
A qui va dirigit: A qualsevol persona, empresa i/o startup del sector salut interessada en conèixer com funciona aquesta tècnica de màrqueting.
Objectius: Capacitar els participants amb les estratègies, tècniques i eines necessàries per a desenvolupar i executar campanyes d'outreach efectives a LinkedIn; augmentant la visibilitat, generant leads qualificats i construint relacions duradores amb clients i socis potencials.
Horari i localització:
- Dijous 26 de setembre, de 10h a 11:30h.
- TCM 2, Sala Burriac
Continguts:
- Què és el màrqueting d'outreach?
- Optimització del perfil personal i d'empresa
- Identificació i segmentació d’audiència
- Estratègies de continguts i publicacions
- Tècniques de missatgeria i contacte directe
- Eines d'automatització a LinkedIn
- Mesura i anàlisi de resultats
T’interessa?
Inscriu-te aquí per començar a construir relacions que impulsin el creixement de la teva empresa!
Organitza:
Amb el suport de: