Que estàs buscant?
B1_Que els estudiants hagin demostrat tenir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteixi de la base de l'educació secundària general, i es sol trobar a un nivell que, si bé té suport en llibres de texte avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de la vanguardia del seu camp d'estudi
B2_Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements a la seva feina o vocació d'una forma professional i tinguin les competències que cal demostrar per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
B3_Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi), per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants de caire social, científic o ètic
B4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees,problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat
B5_Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis postriors amb un alt grau d'autonomia
E1_Interpretar els principis del turisme en la seva dimensió espacial, social, cultural, política, laboral i econòmica i identificar tipologies i destinacions turístiques
E2_Analitzar els impactes que genera el turisme en els seus aspectes econòmics, socials i mediambientals i aportar solucions innovadores
E3_Analitzar les principals estructures politicoadministratives turístiques i interpretar el marc legal que regula les activitats turístiques
E4_Convertir un problema "empíric" en un projecte d'investigació i elaborar conclusions
E5_Aplicar una marcada orientació de servei al client i manejar tècniques de comunicació
E6_Avaluar els potencials turístics i l'anàlisi prospectiu de la seva explotació a través de models de gestió innovadors
E7_Analitzar, sintetitzar i resumir críticament la informació economicopatrimonial de les organitzacions turístiques
E8_Dirigir diferents tipus d'entitats turístiques definint objectius, estratègies, polítiques comercials i gestionant els recursos financers
E9_Treballar en mitjans culturals diferents, aportant solucions als diferents problemes que es presenten
E10_Emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants de l'àmbit empresarial i elaborar un document per transmetre informació o proposta empresarial innovadora en turisme
E11_Gestionar els espais territorials turístics d'acord amb principis de sostenibilitat
E12_Dominar els procediments operatius de les empreses d'allotjament, restauració i intermediació turística
E13_Interpretar l'estratègia, els objectius i els instruments públics de la planificació turística
E14_Reconèixer i aplicar les tecnologies de la informació i les comunicacions (TIC) en els diferents àmbits del sector turístic
E15_Interpretar un pla públic en matèria turística i les oportunitats que es deriven per al sector privat
E16_Planificar i gestionar els recursos humans de les organitzacions turístiques
E17_Reconocer detalles del funcionamiento de los destinos, estructuras turísticas y sus sectores empresariales a nivel mundial
E18_Comprendre les característiques de la gestió del patrimoni cultural i ser capaços d'elaborar iniciatives innovadores per a la seva posada en valor com a atractiu turístic
E19_Detectar les necessitats per a la planificació tècnica d'infraestructures i instal·lacions turístiques
E20_Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en almenys una llengua estrangera
E1_Interpretar conceptes econòmics bàsics i el raonament econòmic, així com el funcionament microeconòmic i macroeconòmic.
ADE_E9_Utilitzar instruments matemàtics i eines avançades d'estadística per a la presa de decisions i per al contrast d'hipòtesis econòmiques diverses.
G1_ Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant enfront opinions discrepants fins arribar a posicions de concens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements
G3_Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant del canvi i estar disposats a reavaluar els vells models mentals que limiten el pensament
G4_Integrar els valors de justicia social, d'igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis d'Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació controbueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i que es basa en la cultura del diàleg i de la pau
G2_Ser capaç de generar idees i solucionar problemas, tant de manera individual com col·lectiva
T1_Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya
T2_Mostrar disposició per conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional
T3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments
T4_Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin la por al risc
T5_Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària
T6.Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic
T7_ Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar sol·lucions.
El TFG comporta la realització, per part de l’estudiant, d’un projecte, un estudi, una memòria o un treball en què s’apliquin, s’integrin i es desenvolupin els coneixements, les capacitats, les competències i les habilitats adquirits en el grau.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres
La qualificació final del TFG s’obtindrà a partir de diferents avaluacions:
Tot el procediment detallat sobre l’avaluació del TFG està recollit a la “Normativa reguladora TFG” del Centre Universitari Tecnocampus, que està disponible a l’aula virtual del TFG i a la web del TecnoCampus.
La regulació específica del funcionament del TFG dels estudis del Departament d'Empresa està disponible a l'aula virtual.
Amat, Oriol y Rocafort Alfredo (2017). "Com fer recerca". Barcelona: Profit Editorial
Ferrer, Virgina, Carmona, Moisés y Soria, Vanessa. (2013). "El trabajo fin de grado. Guía para estudiantes, docentes y agentes colaboradores". McGraw-Hill.
Pajo, Bora. (2022). "Introduction to research methods: A hands-on approach". Sage publications.
Irízar, Iñazio. (2012) "El plan de negocio en la práctica". Netbiblo
King, Gary, Robert O. Keohane, and Sidney Verba. (2007). "El diseño de la investigación social". Alianza.
McGregor, Sue L. (2017). "Understanding and evaluating research: A critical guide". Sage Publications.
Philips, Richard and Johns, Jennifer (2023). "Fieldwork for Social Research: A student's Guide". Sage Publications