Que estàs buscant?
L'idioma d'impartició és el que es determini en cada activitat en la què es participa.
CE1: Capacitar per la resolució dels problemes matemàtics que es puguin plantejar a l'enginyeria. Aptitud per aplicar els coneixements sobre: ¿¿àlgebra lineal; geometria; geometria diferencial; càlcul diferencial i integral; equacions diferencials i en derivades parcials; mètodes numèrics; algorítmica numèrica; estadística i optimització.
CE2: Comprensió i domini dels conceptes fonamentals sobre les lleis generals de la mecànica, termodinàmica, camps i ones i electromagnetisme i la seva aplicació en la resolució de problemes propis de l'enginyeria.
CE3. Tenir coneixements bàsics sobre l'ús de la programació d'ordinadors, sistemes operatius, bases de dades i programes informàtics d'aplicació en l'enginyeria.
CE4: Comprendre i aplicar els principis dels coneixements fonamentals de la química general, química orgànica i inorgànica i les seves aplicacions en l'enginyeria.
CE5: Capacitar per a la visió espacial i el coneixement de les tècniques de representació gràfica, tant per mètodes tradicionals de geometria mètrica i geometria descriptiva, com mitjançant les aplicacions de disseny assistit per ordinador.
CE6: Conèixer el concepte d'empresa, marc institucional i jurídic de l'empresa. Organització i gestió d'empreses.
CE7: Tenir coneixements de termodinàmica aplicada i transmissió de calor. Els seus principis bàsics i la seva aplicació a la resolució de problemes d'enginyeria.
CE8: Conèixer els principis bàsics de la mecànica de fluids i la seva aplicació a la resolució de problemes en el camp de l'enginyeria. Calcular canonades, canals i sistemes de fluids.
CE9: Conèixer els fonaments de la ciència, tecnologia i química de materials. Comprendre la relació entre la microestructura, la síntesi o processat i les propietats dels materials.
CE11: Coneixements dels fonaments de l'electrònica.
CE10: Coneixement i utilització dels principis de la teoria de circuits i les màquines elèctriques.
CE12: Coneixements sobre els fonaments dels automatismes i dels mètodes de control.
CE13: Coneixements dels principis de la teoria de màquines i mecanismes.
CE14: Coneixement i utilització dels principis de la resistència de materials.
CE15: Tenir coneixements bàsics dels sistemes de producció i fabricació.
CE16: Coneixements bàsics de les tecnologies mediambientals i sostenibilitat.
CE17: Coneixements aplicats d'organització d'empreses.
CE18: Conèixer l'estructura organitzativa i les funcions d'una oficina de projectes.
CE19: Capacitat per a aplicar l'electrotècnia.
CE20: Conèixer els fonaments i aplicacions de l'electrònica analògica.
CE21: Conèixer els fonaments i aplicacions de l'electrònica digital i els microprocessadors.
CE22: Conèixer les aplicacions de l'electrònica de potència.
CE23: Conèixer les aplicacions de la instrumentació electrònica.
CE24: Capacitar per dissenyar sistemes electrònics analògics, digitals i de potència.
CE25: Capacitar per al modelat i la simulació de sistemes.
CE26: Conèixer la regulació automàtica i les tècniques de control i la seva aplicació a l'automatització industrial.
CE27: Conèixer els principis i aplicacions dels sistemes robotitzats.
CE28: Aplicar la informàtica industrial i les comunicacions.
CE29: Capacitar per dissenyar sistemes de control i automatització.
CT1: Que els estudiants coneguin una tercera llengua, que serà preferentment l'anglès, amb un nivell adequat de forma oral i per escrit i d'acord amb les necessitats que tindran les graduades i els graduats en cada titulació.
CT2: Que els estudiants tinguin capacitat per a treballar com a membres d'un equip interdisciplinari ja sigui com un membre més, o realitzant tasques de direcció amb la finalitat de contribuir a desenvolupar projectes amb pragmatisme i sentit de la responsabilitat, assumint compromisos tenint en compte els recursos disponibles.
L’assignatura fomentar l’actitud emprenedora per fer a l’estudiantat més empleable
L’actitud emprenedora es resumeix en portar les idees a l’acció (execució)
Té com a resultat emprendre nous projectes
-per compte propi (emprenedoria)
-o dins les organitzacions (intraprenedoria)
S’han de realitzar 6 Activitats en l’àmbit de l’emprenedoria i/o l’intraprenedoria.
NO es cursa en un trimestre en concret.
Es cursen en un o dos cursos acadèmics depenent del calendari de les activitats a les que es vol participar i el ritme de l’alumnat.
Es poden incloure activitats anteriors a la matrícula de l’assignatura.
Un cop finalitzades les 6 activitats, l’estudiantat passa per dues fases :
1.- Certificar la competència emprenedora :
Presentació de la seva infografia davant de tribunal ( calendari exàmens tercer trimestre)
Obtindrà un certificat addicional al seu títol universitari.
2.- Avaluació assignatura optativa Itinerari emprenedor
Competències emprenedores
Mentora
Networking: Accelera la teva Xarxa emprenedora
Repte emprenedor i premis
PREINCUBADORA: Projecte propi
Elevator Pitch: Infografia emprenedora
15% FITXA 1: Competències emprenedores
15% FITXA 2: Mentora
15% FITXA 3 :Networking: Accelera la teva Xarxa emprenedora
15% FITXA 4: Repte emprenedor i premis
15% FITXA 5: PREINCUBADORA: Projecte propi
25% FITXA 6: Elevator Pitch: Infografia emprenedora
De Bes, F. T. (2005). El libro negro del emprendedor. Guia il· lustrada on es mostra els principals problemes que tenen els emprenedors a la hora de passar de la idea al desenvolupament de la mateixa.
Ries, E. (2014). El método lean startup. Leader Summaries.