Que estàs buscant?
CB1. Que els estudiants hagin demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé es recolza en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
CB5. Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
CE4. Convertir un problema "empíric" en un projecte de recerca i elaborar conclusions.
CE5. Aplicar una marcada orientació de servei al client i manejar tècniques de comunicació.
CE9. Treballar en mitjans culturals diferents, aportant solucions als diferents problemes que es presenten.
CE17. Reconèixer detalls del funcionament de les destinacions, estructures turístiques i els seus sectors empresarials a nivell mundial.
CT1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
CT2. Mostrar disposició per a conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional.
CT3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments.
CT4. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT5. Dominar les principals aplicacions de les eines informàtiques i les noves tecnologies per a l'activitat acadèmica ordinària.
CT6. Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic.
NOTA: Aquesta assignatura disposa de recursos metodològics i digitals per fer possible la seva continuïtat en modalitat no presencial en el cas de ser necessari per motius relacionats amb la Covid-19. D’aquesta forma s’assegurarà l’assoliment dels mateixos coneixements i competències que s’especifiquen en aquest pla docent. El Tecnocampus posarà a l’abast del professorat i l’alumnat les eines digitals necessàries per poder dur a terme l’assignatura, així com guies i recomanacions que facilitin l’adaptació a la modalitat no presencial.
• Comprendre el comportament del consumidor de béns i serveis turístics
• Aplicar els principis i instruments del Màrqueting utilitzats en la comercialització de destinacions turístiques.
• Desenvolupar el procés de comunicació integrada corporativa i elaborar un Pla de Comunicació Estratègic
TEMA 1 Concepte i naturalesa del màrketing turístic
TEMA 2 El comportament del consumidor de bens i serveis turístics
TEMA 3 El mercat turístic
TEMA 4 Sistemes d´informació i investigació comercial
TEMA 5 Màrqueting estratègic
TEMA 6 Màrqueting Mix
TEMA 7 Estratègies comercials
TEMA 8 Màrqueting digital
AF1. Sessions teòriques
AF2. Seminaris
AF3. Treball en grup
AF4. Treball individual
AF5. Estudi personal
•Participació i activitats a clase 15%
•Treball en grup 20%
•Treball individual 20%
•Examen final 45%
Important: Es obligatori presentar-se a l'examen final per a comptabilitzar la resta de l'avaluació, i treure un mínim de 4 sobre 10.
A la recuperació només es podrà recuperar l'examen final.
Santesmases Mestre, M (2006). Marketing, conceptos y estrátegias. Ed. Pirámide.
Kotler,P., Jesus Garcia Madariaga, J. Y Flores Zamora, J. (2011). Márqueting turístico. Pearson
Bigné Alcañiz, E, Font Aulet, X. y Andreu Simó L. (2000). “Márqueting de destinos turísticos. Análisis y estrategias de desarrollo”. ESIC