Que estàs buscant?
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CE12. Dominar els procediments operatius de les empreses d'allotjament, restauració i intermediació turística.
CE17. Reconèixer detalls del funcionament de les destinacions, estructures turístiques i els seus sectors empresarials a nivell mundial.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins a arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per a aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CG4. Ser capaç d'integrar els valors de la justícia social, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis de Turisme i Gestió de l'Oci contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i basada en la cultura del diàleg i de la pau.
NOTA: Aquesta assignatura disposa de recursos metodològics i digitals per fer possible la seva continuïtat en modalitat no presencial en el cas de ser necessari per motius relacionats amb la Covid-19. D’aquesta forma s’assegurarà l’assoliment dels mateixos coneixements i competències que s’especifiquen en aquest pla docent. El Tecnocampus posarà a l’abast del professorat i l’alumnat les eines digitals necessàries per poder dur a terme l’assignatura, així com guies i recomanacions que facilitin l’adaptació a la modalitat no presencial.
Sessions teòriques: classes magistrals i participació dels/les alumnes en debats
Aprenentatge autònom: Resolució d'exercicis i problemes, amb l'ajut de tutories no presencials
Aplicació informàtica pràctica de l'Amadeus
Es recomana portar ordinador portàtil a classe per poder treballar els casos pràctics.
Aquesta assignatura disposa de recursos metodològics i digitals per fer possible la seva continuïtat en modalitat no presencial en el cas de ser necessari per motius relacionats amb la Covid-19. D’aquesta forma s’assegurarà l’assoliment dels mateixos coneixements i competències que s’especifiquen en aquest pla docent.
MÒDUL I:
MÒDUL II:
Sessions teòriques
El·laboració de casos pràctics
Xerrades de professionals del sector
Treballs en grup
L'assignatura es divideix en dos MÒDULS:
Aquest 60% es distribueix amb:
- Examen final. tindrà un pes del 40% de la nota del MÒDUL I. La nota mínima a assolir per fer la mitjana del MÒDUL I haurà de ser de 5.
- Casos pràctics: tindran un pes del 10% de la nota del MÒDUL I
- Assistència i actitud: tindrà un pes del 10% de la nota del MÒDUL I (80% d'assistència a les sessions)
Aquest 40% es distribueix amb:
- Examen final. tindrà un pes del 30% de la nota del MÒDUL II. La nota mínima a assolir per fer la mitjana del MÒDUL II haurà de ser de 5.
- Assistència i actitud: tindrà un pes del 10% de la nota del MÒDUL II (80% d'assistència a les sessions)
En l'examen final d'aquest MÒDUL II, si l'alumne/a el supera com a mínim amb un 5, obtindrà un certificat d'Amadeus.
Per aprovar l'assignatura s'ha d'obtenir una nota global igual o superior a 5 de cada MÒDUL
Per poder accedir a la recuperació és necessari haver-se presentat a la prova final
En cas de que un/a estudiant s’hagi de presentar a la recuperació, ho farà només d’aquells Mòduls que tingui suspesos
BLASCO PERIS, Albert .(2002): La empresa y el producto turístico. Editorial Síntesis Madrid (En procés una segona edició)
OLLER, Jordi (1994): Contabilidad de costes para las agencias de viajes, hoteles y campings. Editorial Síntesis. Madrid