Enviat per Anònim (no verificat) el
ID API
122368
Descripció

Estratègies per connectar amb clients a fires i congressos internacionals

Et convidem a participar a la propera sessió formativa teórica-pràctica sobre estratègies communicatives que et permetrà entendre la proposta de valor del teu negoci per tal d’augmentar la visibilitat i conversió en vendes en el context d’un esdeveniment comercial com és una fira o congrés.

Aquesta serà dirigida per Jordi Trilla, Vicepresident de Brand & Reputation de Both People & Comms. Llicenciat en Ciències de la Comunicació per la Universitat Autònoma de Barcelona, amb un ampli bagatge en comunicació estratégica i public affairs.

La sessió va dirigida a...

  • Emprenedors i petits empresaris que volen millorar la seva estratègia de comunicació per fer destacar els seus negocis en esdeveniments comercials com fires o congressos.
  • Professionals de màrqueting i comunicació que busquen perfeccionar les seves habilitats en l'àmbit de la comunicació estratègica i augmentar la visibilitat i les vendes dels seus productes o serveis.
  • Startups que necessiten definir millor la seva proposta de valor i conèixer com comunicar-se efectivament amb el seu client ideal.
  • Responsables de vendes o desenvolupament de negoci que participen en esdeveniments comercials i volen maximitzar les oportunitats comercials.

El contingut de la sessió inclourà:

  • Autoconeixement en clau posicionament: Qui sóc jo, què ofereixo al mercat que sigui diferencial, com puc maximitzar la meva notorietat, quin aspecte legitima la meva solució (reason to believe)…
  • Mapa d’empatia del nostre client target: Com és el meu “buyer persona”, què li interessa i què necessita resoldre, què tinc jo que necessiti i com fer-ho evident.
  • Accions creatives de comunicació: Quines són les estratègies, accions i idees creatives que em poden maximitzar les vendes. Exemples de casos pràctics interessants. Proposta d’activacions.

Programa:

  • 10:30. Benvinguda, a càrrec de Maria Palet, tècnica de comerç internacional de TecnoCampus
  • 10:45. Sessió a càrrec de Jordi Trilla: Estratègies per connectar amb clients a fires i congressos internacionals
  • 12:15. Descans i inici de la dinàmica 
  • 13:15. Preguntes i respostes
  • 13:30. Cloenda

 

Data: 30 d'octubre

Hora: 10:30 - 13:30 (CET)

Lloc: Presencial al Tecnocampus, Edifici TCM 2

 

 

Data inici
Data final
Ubicació
TecnoCampus - Edifici TCM2, Carrer d'Ernest Lluch, Mataró, Espanya
Latitud
41.528419494629
Longitud
2.4341948032379
Timezone
Europe/Madrid
Tipus
Nom facultat
Fundació Tecnocampus - Sales Burriac i Laia l'Arquera
Privat
Off
URL Imatge Agenda
https://agenda.tecnocampus.cat/_files/_event/_122368/_header_img/_179304.jpe