Enviat per Anònim (no verificat) el
ID API
129361
Descripció

PROJECTE UNIVERSITAT - EMPRESA

TERCERA EDICIÓ DEL PROJECTE UNIVERSITAT-EMPRESA: ELABORACIÓ D'UN PLA ESTRATÈGIC INSTITUCIONAL PER LA TEVA EMPRESA

Si vols reforçar la identitat de la teva empresa i alinear-la amb els seus valors essencials per generar un impacte significatiu en la societat, aquesta és la teva oportunitat. Els estudiants de tercer curs del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals del Tecnocampus col·laboraran amb la teva empresa per elaborar un Pla Estratègic Institucional, definint els seus valors, missió i visió des d’una perspectiva coherent amb la seva raó de ser i el seu compromís social.

  • Sense cost per l'empresa.
  • Anàlisi fresc i extern de la teva estratègia corporativa.
  • Proposta d'enfocament estratègic alineat amb els valors i el propòsit de l’empresa en només 45 dies.

QUÈ ÉS  EL MÀRQUETING INSTITUCIONAL?

El màrqueting institucional no es limita a construir una imatge atractiva de l’empresa, sinó que busca donar sentit a la seva existència dins la societat. Es tracta d’alinear els valors, la missió i la visió de l’organització amb el seu propòsit real, fent que les seves accions siguin coherents amb allò que representa.

Aquesta disciplina ajuda les empreses a consolidar la seva identitat a llarg termini, establint relacions sòlides amb clients, treballadors, col·laboradors i la societat en general. No es tracta només de generar confiança, sinó de demostrar un compromís genuí amb valors com la sostenibilitat, l’ètica empresarial, el benestar social i la contribució positiva al seu entorn.

EN QUÈ CONSISTEIX EL PROJECTE?

Aquest projecte ofereix a les empreses l’oportunitat de treballar conjuntament amb estudiants de tercer curs del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals del Tecnocampus per redescobrir i enfortir el seu propòsit corporatiu.

  • Els estudiants analitzen l’essència de l’empresa: els seus valors, missió i visió, i la seva coherència amb les accions actuals.
  • Aporten una proposta estratègica per reforçar la identitat corporativa, millorant la seva connexió amb clients, treballadors i la societat.
  • El resultat és un full de ruta clar per potenciar l’impacte de l’empresa més enllà del mercat, consolidant el seu propòsit com a motor de creixement sostenible.

En només 45 dies, l’empresa rep un diagnòstic extern i una proposta d’accions concretes per alinear-se millor amb la seva raó de ser i amb les expectatives d’una societat cada cop més conscient i exigent.

COM PARTICIPAR?

  1. Consulta què esperem de les empreses (vegeu apartat següent).
  2. Inscriu-te omplint el formulari de participació abans de l’01/04/22.
  3. Un cop seleccionada, l’empresa haurà de signar el conveni de participació.

Inscripcions obertes del 11/02/22 al 20/03/22

IMPORTANT:

Les empreses que participen en aquesta iniciativa, ha de tenir la disposició d'atendre els alumnes i subministrar la informació que l'alumne li demani per al desenvolupament del projecte. 

L'empresa ha d'especificar clarament el seu model de negoci, facilitar la seva pàgina web corporativa i el seu pla de negoci (en cas que el tingui desenvolupat). 

Confidencialitat garantida: Si alguna informació és sensible, disposem d’un acord de confidencialitat.

 

Condicions, cost i durada del projecte

Si bé la participació dels estudiants no implica despeses directes per a l'empresa, de tota manera, és possible que el projecte requereixi d'inversions específiques per a dur a terme les accions recomanades pels alumnes als que l'empresa haurà de valorar si afronta.

Els projectes han de poder ser finalitzats en els períodes de durada de l'assignatura (generalment un trimestre acadèmic) i formaran part de l'avaluació per a l'aprovació de l'assignatura en qüestió.

 

QUÈ OBTÉ L'EMPRESA A CANVI?

  • Un diagnòstic extern sobre la coherència del seu propòsit, valors i accions: Els estudiants aportaran una mirada renovada sobre com l’empresa comunica i implementa la seva missió i els seus valors.
  • Una proposta estratègica alineada amb la identitat i l’impacte de l’empresa: Recomanacions concretes per reforçar la connexió entre el propòsit de l’organització i les expectatives de clients, treballadors i societat.
  • Un espai de reflexió i aprenentatge: La col·laboració amb l’àmbit acadèmic ofereix una oportunitat única per repensar l’estratègia de l’empresa i conèixer noves perspectives sobre la seva evolució a llarg termini.
  • Participació en una iniciativa universitària innovadora: Formar part d’un projecte que promou la interacció entre empresa i universitat, fomentant un diàleg enriquidor entre professionals i futurs especialistes en màrqueting institucional.

QUÈ ESPEREM DE LES EMPRESES?

  • L’empresa ha d’estar operativa i amb una cartera de clients activa.
  • Disposi de dades i facilitar informació estructurada o mínimament organitzada per a l’anàlisi.
  • És important que tota la informació sigui accessible als alumnes per a les activitats que aniran executant a mesura que avanci el projecte . Sempre es treballarà emparat per un acord de confidencialitat entre alumne / empresa / universitat.
  • L’empresa ha de tenir clar que té la capacitat pràctica d’executar i disposa del temps necessari per acompanyar als alumnes en un procés d’anàlisi d’empresa (entre 10 i 15 hores de treball actiu amb l’alumne en els 2 mesos de projecte).
  • Hi ha d’haver personal disponible almenys a l’inici del treball,  amb coneixements sobre l’àmbit de l’empresa a treballar i subministrar la informació necessària durant el desenvolupament de projecte.
  • Un cop seleccionada, signar el conveni de participació en el projecte.
  • Assistència a la sessió final de presentació del projecte.

 

PROCÉS DE SELECCIÓ

  • Les empreses que compleixin les condicions explicades anteriorment, seran presentades als alumnes de l'assignatura durant la primera setmana de classe.

  • Els alumnes podran escollir entre les empreses presentades o proposar alguna empresa coneguda per ells pel que no garantim que totes les empreses interessades siguin seleccionades.

Data inici
Data final
Ubicació
Fundació Tecnocampus
Latitud
41.527973175049
Longitud
2.434534072876
Timezone
Europe/Madrid
Tipus
Categories
Ciutat
Mataró
País
España
Privat
Off
URL Imatge Agenda
https://agenda.tecnocampus.cat/_files/_event/_129361/_header_img/_105120.jpg