Enviat per Anònim (no verificat) el
ID API
132067
Descripció

 

CÀPSULES FORMATIVES 4.0

DE LA IMPRESSIÓ 3D A LA MANUFACTURA AVANÇADA


Dimecres 28 de maig i 4 de juny 2025 de 9 a 13h online (inscripció prèvia)

Analítica de Dades i Machine Learning 


La càpsula d'Analítica de Dades i Machine Learning, impartida per Eurecat, Centre Tecnològic de Catalunya, ofereix una introducció a les tecnologies i metodologies per a l’extracció d’informació en grans conjunts de dades, tant ja existents com de les recollides en temps d’execució. A més, també aporta la metodologia per millorar els coneixements tècnics en Data Mining.

La tecnologia de mineria, anàlisi i visualització de dades ofereix grans possibilitats en la resolució de problemes i la previsió de tendències ja que permet extreure informació no evident tant dels conjunts de dades existents com dels recollits en temps d’execució.

Aquest servei està 100% subvencionat i va adreçat a empreses industrials o de serveis vinculats a la manufactura de la província de Barcelona.

Formador i certificació: EURECAT, Centre Tecnològic de Catalunya

Veure PROGRAMA

 

https://thinkin3d.cat/

thinkin3d@tecnocampus.cat

 

 

Data inici
Data final
Ubicació
TecnoCampus, Carrer d'Ernest Lluch, Mataró, Espanya
Latitud
41.528057098389
Longitud
2.4343504905701
Timezone
Europe/Madrid
Nom organitzador
ThinkIn 3D Mataró
Tipus
Nom facultat
Fundació Tecnocampus
Privat
Off
URL Imatge Agenda
https://agenda.tecnocampus.cat/_files/_event/_132067/_header_img/_194212.png