Que estàs buscant?
Aquesta assignatura s'imparteix íntegrament en Anglès.
C7. Redactar textos amb l’estructura adequada als objectius de comunicació.
C11. Operar de manera adequada per comprendre i elaborar un text escrit, oral o audiovisual, així com interpretar i entendre la relació plurilingüe, multilingüe i intercultural de la seva realitat propera.
C20. Contribuir al desenvolupament d’equips interdisciplinaris i transdisciplinaris, reconeixent i respectant les diferents visions i àrees de coneixement, integrant-les cap a un objectiu comú establert.
C26. Formular un judici crític davant una realitat exposada utilitzant arguments, mostrar habilitats de treball col·laboratiu en diversos grups i reconèixer el dret de les persones a participar en qüestions que les afecten, identificant també els reptes de l’economia circular i les solucions actuals en l’àmbit de l’enginyeria tècnica industrial.
C29. Avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar solucions efectives aplicades al seu àmbit professional i/o d’influència.
English for the Professional World té com a objectiu ajudar els estudiants a ser competents en la planificació del seu procés de recerca de feina, així com en l'ús de l'Anglès amb precisió en determinades situacions de la vida professional. Pel que fa al primer, tenint en compte la competitivitat del món professional, els estudiants han d'estar preparats per saber vendre's i fer-se diferents a l'hora d'aconseguir una feina. Pel que fa al segon, la comunicació eficaç en una tercera llengua és una habilitat que els professionals han d'adquirir abans d'acabar la universitat i entrar al món de l'empresa.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, transfòbes i discriminatòries, ja sigui cap als alumnes o els professors. Confiem que tots podem crear un espai segur on equivocar-nos i aprendre sense haver de patir els prejudicis dels altres.
1. Personal Statement. CV. Cover Letter. Job Interview
2. Effective Oral Presentations
Es faran tasques i exercicis sobre tots els punts del programa i aquestes comptaran per l'avaluació de l'assignatura:
- Personal statement
- CV
- Cover letter
- Job interview
- Formal writing
- Exercicis orals: debats, diàlegs, presentació orals.
1. Avaluació Continua: 70%
2. Presentació oral del Currículum Vitae 20%. Aquesta tasca és obligatòria per aprovar l'assignatura.
3. Assistència a classe i participació: 10%
Examen de Recuperació: 70%. L'examen de recuperació cobreix la part d'avaluació continua (punt 1). Per tal de poder fer l'examen de recuperació, és necessari aconseguir una nota de 4 a 4,9 en la part d'avaluació continua. Cas que no s'hi aconsegueixi, l'assignatura no es podrà aprovar. La nota més alta possible a l'examen de recuperació es APROVAT (5).
MOLT IMPORTANT:
Handouts. English for the Professional World.
McCarthy, Michael, and Felicity O'Dell. (2001). English Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press.
Bolles, Richard N. (2021). What Color is Your Parachute? Ten Speed Press.
Downes, Colm. Cambridge English for Job-Hunting. Cambridge: Cambridge University Press, 2008.
Evans, David. Business English Verbs. Harlow: Penguin English, 2000. Print.
Flinders, Steve, and Steve Flinders. Test Your Professional English: Business : General. Harlow, Essex, Eng: Pearson Education, 2002. Print.
Hund, Heather (2018). Art of the Job Search.
Maun, Richard (2012). Job Hunting 3.0. Marshall Cavendish.Maun, Richard (2012). Job Hunting 3.0. Marshall Cavendish.
Powell, Mark. (2004). In Company 3.0. S.l.: Macmillan.
http://esl.about.com/od/listening/
http://targetjobs.co.uk/careers-advice