Que estàs buscant?
Aquesta assignatura s'imparteix en Anglès.
B1_Que els estudiants hagin demostrat tenir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que tingui la seva base en l'educació secundaria general, i s'acostumi a trobar a un nivell que, tot i que amb el suport de llibre de text avançats, inclogui també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de la vanguardia del seu camp d'estudi
B4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tan especialitzat com no especialitzat
T1_Que els estudiants coneixin un tercer idioma, que serà preferentment l'anglès, amb un nivell adequat de forma oral i per escrit, d'acord amb les necessitats que tindran les graduades i els graduats a cada titulació
Donat que la major part de la literatura tècnica especialitzada que l'estudiantat ha de consultar és en Anglès, aquest curs té per objectiu principal que aquests es familiaritzin amb les estructures gramaticals, lèxic i estil típics de l'Anglès tècnic. L'estudiantat aprendran a interpretar i traduir texts tècnics relacionats amb els seus àmbits d'estudi i a produir escrits tècnics d'un nivell bàsic. També adquiriran habilitats d'escriptura bàsiques per produir cartes formals i informals, correus electrònics, i informes especialitzats.
Es posarà èmfasi també en les habilitats orals i de compressió de tal manera que podin fer front a situacions de la vida quotidiana que els facilitin la seva integració en un entorn de parla anglesa.
La classe (física o virtual) és un lloc segur, llibre de actituds sexistes, racistes, homòfobes, i discriminatòries tant per l'estudiantat com per als docents. Confiem en poder crear un lloc segur on sigui possible cometre errors i aprendre sense haver de patir els prejudicis dels altres.
Contingut 1: Grammatical, syntactic and lexical aspects of technical register in the field of Computing Engineering:
Activitats relacionades:
Contingut 2: Technical register and technical translation. Reading comprehension of technical texts in the field of Computing Engineering:
Activitats relacionades:
Contingut 3: Writing Skills:
Activitats relacionades:
Contingut 4: Functions/Oral Skills:
Activitats relacionades:
Aquesta assignatura treballa i avalua la competència comuna del TecnoCampus de comunicació.
Metodologia d'avaluació:
Exercisis a classe i a casa sobre els continguts del curs d'acord amb els següents criteris d'avaluació:
Cas que fos necessari, hi haurà un examen de recuperació dels los punts 1, 2, i 4 de l'avaluació: 70% de la nota final. El 30% restant correspon al punt 3 (Oral Skills). S'ha d'obtenir una nota mínima de 4 (de 10) a l'examen de recuperació per tal d'aprovar l'assignatura.
Normes per fer les activitats
Si alguna de les activitats, tests, tasques, etc. no es lliura dins el temps establert, aquesta es considerarà com a no avaluada.
A l'exam no es podren utilitzar apunts, dossiers, o diccionaris.
MOLT IMPORTANT:
García, J. (2025). Handouts.
https://www.eenewsautomotive.com/
www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish
F. Beigbeder Atienza. Diaz de Santos, S.A. Polytechnic Dictionary of Spanish and English Languages.
Ginguay, M. Dicionario de Informática y Tecnologías Afines. Ed. Masson
Diccionario McGraw-Hill de Computación
Dictionary of Information Technology. Peter Collin Publishing
Flinders, Steve, and Steve Flinders. (2002). Test Your Professional English: Business : General. Harlow, Essex, Eng: Pearson Education. Print.
Herbert L. Hirsch. (2000). The Essence of Technical Communication. IEEE Press
Huckin and Olsen. (1991). Technical Writing and Professional Communication for Nonnative Speakers of English, McGraw-Hill.
Murphy, R. (2003). Essential Grammar in Use. Cambridge.
Trimble, Louis, (1985). English for Science and Technology. Cambridge
www.ted.com