Que estàs buscant?
T1_Que els estudiants coneixin un tercer idioma, que serà preferentment l'anglès, amb un nivell adequat de forma oral i per escrit, d'acord amb les necessitats que tindran les graduades i els graduats a cada titulació
Aquesta assignatura introdueix l'estudiant al món dels videojocs i la seva terminologia en anglès. L'estudiant es prepara per al futur desenvolupament professional en anglès: tant amb comunicació escrita com oral. Els estudiants hauran d'escriure textos relacionats amb els videojocs, desenvolupar el seu propi concepte de videojoc i presentar-lo davant la resta de la classe i gravar un Let 's Play Video amb comentaris.
També es realitzaran activitats addicionals per assimilar nou vocabulari, es visualitzaran i comentaran vídeos i documentals sobre el sector, i es realitzaran exercicis de gramàtica com fill the gaps, rephrasing, concordance, etc. S'utilitzarà el sistema d'avaluació continua, és a dir, la nota final de l'alumne dependrà en gran mesura dels exercicis i activitats realitzats durant l'assignatura. No és possible aprovar aquesta assignatura presentant-se únicament a l'examen final.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
1. Anàlisis de jocs (Game Reviews) - Comprensió lectora - Expressió escrita
2. Presentació d'un projecte de videojoc (Game Concept Presentation) - Expressió oral
3. Entrevistes/Documentals del sector - Comprensió oral
4. Let’s Play (LP) i altre material audiovisual - Comprensió oral - Expressió oral
La nota final del curs s'obtindrà de la següent ponderació:
A1. Exercici a classe: Lectura i anàlisi de reviews reals 5%
A2. Treball a casa: Entrega d'un anàlisi (crítica) original 10%
A3. Treball a casa: Presentació d'un projecte de videojoc (Game Concept Presentation) 10%
A4. Exercici a classe: Visualització i comentari d'entrevistes/documentals sobre referents del sector 5%
A5. Exercici a classe: Activitats addicionals de comprensió i expressió oral 5%
A6. Exercici a classe: Visualització de Let’s Plays 5%
A7. Treball a casa: Creació d'un Let's Play original 10%
A8. Examen final 50%
Nota Final = A1 x 0.05 + A2 x 0.10 + A3 x 0.10 + A4 x 0.05 + A5 x 0.05 + A6 x 0.05 + A7 x 0.10 + A8 x 0.50
Consideracions:
Cal obtenir una nota superior a 5 a l’examen final per a aprovar l’assignatura.
Una activitat no entregada o lliurada amb retard i sense justificació (citació judicial o assumpte mèdic) compta com un 0.
Qualsevol forma de frau acadèmic serà sancionada d’acord amb la normativa d’avaluació del centre. En cas que es detectin indicis de frau, inclòs l’ús indegut d’eines d’intel·ligència artificial generativa, el professorat de l’assignatura podrà convocar l’estudiant a una entrevista individual amb l’objectiu de verificar-ne l’autoria.
Recuperació
Cal obtenir una nota superior a 5 a l’examen final de recuperació per a aprovar l’assignatura. Les activitats realitzades a classe no podran recuperar-se, només es permetrà el lliurament de treballs realitzats a casa no presentats. Els treballs presentats no podran tornar a realitzar-se. La nota de l'examen de recuperació farà mitjana amb tots ells amb els mateixos percentatges.
Normes de realització de les activitats
Anthropy, Anna and Clark, Naomi (2014) . Exploring the Foundational Principles Behind Good Game Design. Addison-Wesley Professional
Fernández-Vara, Clara. (2024). Introduction to Game Analysis. Routledge.
Hewings, M. (2005). Advanced grammar in use: a self-study reference and practice book for advanced learners of English; with answers. Ernst Klett Sprachen.
Adams, Ernest. (2014). Fundamentals of Game Design. Addison Wesley.
Bogost, Ian. (2015). How to Talk about Videogames. University of Minnesota Press.
Egenfeldt-Nielsen, Simon, Heide Smith, Jonas, and Pajares Tosca, Susana. (2020). Understanding Video Games: The Essential Introduction. Routledge.
Skolnick, Evan. (2014). Video Game Storytelling. Berkeley: Watson-Guptill Publications.
Taylor, T.L. (2018). Watch Me Play: Twitch and the Rise of Game Live Streaming. Princeton University Press.