Que estàs buscant?
Els materials podran proporcionar-se tant en català com en castellà o anglès.
V6. Desenvolupar videojocs en llenguatges de programació d'alt nivell en motors gràfics a partir de les especificacions.
L'assignatura introdueix l’alumnat a la programació de jocs en 2D. L’eina principal que s’utilitza és Unity, tot i que l’assignatura es centra més en els conceptes clau del desenvolupament de jocs que no pas en l’eina específica emprada per implementar els exercicis i les pràctiques.
Mitjançant el desenvolupament de 4 projectes en grup, s’introdueixen teòricament els conceptes principals amb exemples i exercicis a classe. Un cop explicats, l’alumnat es dedica a aplicar aquests conceptes en els seus projectes, amb el suport del professor durant les sessions.
Els jocs s’han de lliurar puntualment i en el format adequat.
L’examen consisteix a implementar de manera pràctica els conceptes treballats a classe.
Introducció a l’assignatura: Jocs 2D
Introducció als Patrons de Programació
Projecte 01: Joc de Plataformes 2D
Projecte 02: Joc d’Infiltració Top-down
Projecte 03: Joc Botiga de Items
Projecte 04: Joc Laberint Procedimental 2D
La nota de cada alumne es calcularà seguint els següents percentatges:
A1. Projecte pràctic de Videojoc: Plataformes 2D (12.5% nota final)
A2. Projecte pràctic de Videojoc: Joc infiltració top-down (12.5% nota final)
A3. Projecte pràctic de Videojoc: Botiga de items (12.5% nota final)
A4. Projecte pràctic de Videojoc: Laberint procedural 2D (12.5% nota final)
A5. Prova final (50% nota final)
Consideracions:
Tutorial web d'eines de creació de jocs amb el motor Unity (http://unity3d.com/es/learn)
http://gameprogrammingpatterns.com/
Gamma, E., Helm, R., Johnson, R. and Vlissides, J.
Design patterns: Elements of reusable object-oriented software
1995 - Addison-Wesley - Reading, Mass.
https://unity3d.college/