Que estàs buscant?
Els materials podran proporcionar-se tant en català com en castellà o anglès.
V14. Liderar equips de dissenyadors, artistes o desenvolupadors per a la consecució dels objectius especificats en el temps previst, de forma estructurada segons la metodologia establerta per a la gestió del projecte.
L'assignatura de Lideratge i Gestió d'equips té com a principal objectiu la formació de futurs professionals que hauran de treballar en equip i formar part d'una cultura d'empresa.
Profunditzarem en l'essència del concepte de lideratge, amb una vessant molt pràctica que els serveixi per descobrir-se a ells mateixos.
Pretenem que realment serveixi als alumnes per saber com comportar-se en un entorn laboral real i altament competitiu com són els videojocs.
Durant les sessions, es realitzarà un seguit d'activitats avaluatives a classe on es pretén assolir els coneixements d'aquell bloc o apartat.
LIDERATGE
1. Concepte de líder
1.1. Què és un líder?
1.2. Característiques d’un líder
1.3. Definició de lideratge
1.4. Les 4 estratègies de lideratge
1.5. Tipologies de líders
1.6. Estils i actituds de lideratge
1.7. Lideratge basat en resultats
2. Direcció a l’empresa
2.1. Funcions de direcció
2.2. Tres eixos de la direcció
2.3. Presa de decisions i negociacions
GESTIÓ D'EQUIPS
3. RRHH i cultura empresa
3.1. Evolució dels RRHH
3.2. Cultura d’empresa i clima laboral
3.3. Relacions interpersonals a l'empresa
3.4. Gestió i valoració del lloc de treball
3.5. Selecció de personal
4. Intel·ligència emocional i motivació
4.1. Tipologies de persones
4.2. Gestionar el Talent
4.3. Intel·ligència emocional per a influir en les persones
4.4. Motivació
5. Gestió del temps i estrès laboral
5.1. Gestió del temps
5.2. Estrès i salut laboral
5.3. Aportacions a la psicologia de les organitzacions
La nota de cada alumne es calcularà seguint els següents percentatges:
A1. Exercicis a classe relacionats amb dinàmiques i activitats realitzades (lliurables) = 10%
A2. Treball en equip: memòria descriptiva del disseny i execució del procés de producció del prototip = 40%
A3. Examen final = 50%
Nota final = A1x0,1 + A2x0,4 + A3x0,5
Consideracions:
Recuperació:
Goleman, D. (1995). Emotional Intelligence. Bantam.
Irish, D. (2005). The game producer's handbook. Boston, MA: Thomson Course Technology.
Keith, C. (2012). Agile game development with Scrum. Johanneshov: TPB.