Que estàs buscant?
Tot els materials escrits durant les classes i les activitats són en anglès.
V2. Dissenyar les mecàniques, regles, estructura i narrativa de videojocs seguint els criteris de jugabilitat i balanceig per oferir la millor experiència de joc possible.
V5. Escriure les especificacions d'un joc i comunicar-les eficaçment a l'equip d'artistes i desenvolupadors i d'altres membres involucrats en la creació i desenvolupament del joc.
V8. Representar de forma visual conceptes i/o dades per a la ideació i creació de videojocs.
Disseny de nivells prepara els alumnes per a una de les professions més comunes i importants en la indústria de desenvolupament de videojocs.
Aprendran a generar contingut jugable de qualitat complint uns requisits prèviament dissenyats en documents de disseny.
Algunes facultats concretes a destacar que desenvoluparan durant l’assignatura són:
Introduction to level design basics
LDD (Preproduction Blueprint)
2D platform level design framework (CCST)
3D Combat-multiplayer LD
Player guidance
Boss design
Tutorial Levels
Puzzles
Balancing & Game feel (UX)
Playtesting
Structure, Pacing & Flow
Rewarding
Architectural and theme park
Secret places
Procedural narrative
La nota de cada alumne es calcularà segons els següents percentatges:
Nota final = A1 0,2 + A2 0,2 + A3 0,3 + A4 0,3
Consideracions:
Recuperació:
Qualsevol forma de frau acadèmic serà sancionada d’acord amb la normativa d’avaluació del centre. En cas que es detectin indicis de frau, inclòs l’ús indegut d’eines d’intel·ligència artificial generativa, el professorat de l’assignatura podrà convocar l’estudiant a una entrevista individual amb l’objectiu de verificar-ne l’autoria. En aquest sentit, a l'assignatura de Narrativa no s'admet l'ús d'intel·ligència artificial en cap de les seves activitats.
Brenda Brathwaite and Ian Schreiber, Challenges for Game Designers, Cengage Learning; 1 edition (August 21, 2008)
Galuzin, A. (2016) Preproduction Blueprint: How to Plan Game Environments and Level Designs. CreateSpace Independent Publishing Platform.
Level Design for Games:Creating Compelling Game Experiences; ADDISON WESLEY LONGMAN INC DIV PEARSON SUITE 300; 1st edition (February 16th, 2006)
Salmond, M. (2021) Video Game Level Design: How to Create Video Games with Emotion, Interaction, and Engagement. Bloomsbury Academic
Scott Rogers, Level Up!: The Guide to Great Video Game Design, Wiley; 2 edition (April 28, 2014)
Totten, C. (2019) An Architectural Approach to Level Design. A K Peters/CRC Press.
Tracy Fullerton, Game Design Workshop: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games, Third Edition, A K Peters/CRC Press; 3 edition (March 5, 2014).