Que estàs buscant?
K27. Reconèixer els conceptes bàsics de l’empresa i l’organització d’empreses.
K29. Reconèixer en l’entorn proper els conceptes de política industrial.
K30. Reconèixer la importància de la política de defensa de la competència en coordinació amb la política industrial i tecnològica.
K31. Identificar les diferents etapes del procés d’innovació, els diferents agents del sistema d’innovació territorial, i les relacions de cooperació i competència que s’estableixen entre ells.
S25. Reconèixer el procés de creació d’un negoci i ser capaç de dissenyar un pla d’empresa.
S33. Aplicar la seva capacitat d’anàlisi crítica, d’autoconeixement, d’intel·ligència emocional i la seva capacitat d’aprendre a aprendre per resoldre les situacions a les quals ha de fer front dins del seu àmbit personal o professional.
C8. Realitzar anàlisis i redactar informes tècnics sobre productes i solucions informàtiques i de gestió.
C10. Desenvolupar les seves idees de manera adequada i argumentada, tant per escrit com verbalment davant d’una audiència, entendre i plantejar la seva opinió de manera argumentada davant d’un text o contingut audiovisual.
C20. Dur a terme els treballs encomanats a partir d’orientacions bàsiques donades, decidint el temps que cal utilitzar en cada apartat, incloent-hi aportacions personals i ampliant les fonts d’informació indicades.
C34. Elaborar un judici crític davant d’una realitat exposada utilitzant arguments, essent capaç de mostrar habilitats de treball col·laboratiu en diversos grups i de reconèixer el dret de les persones a participar en qüestions que les afecten, identificant també els reptes de l’economia circular i les solucions actuals en la seva disciplina.
Assignatura emmarcada en la matèria d’organització d’empreses. L’assignatura pretén introduir a l’alumne en les estratègies i eines per posar en pràctica el procés i la gestió de la innovació industrial, amb un enfoc de learn by doing.
L'aula en què s'imparteix l'assignatura (de forma física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui a l'alumnat o al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on puguem equivocar-nos i aprendre sense haver de patir prejudicis dels altres.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
( ) Assistència a examen final obligatòria
La mitjana ha de ser igual o major a 5 punts per tal d’aprovar l’assignatura
Les activitats poden ser recuperables en cas de no arribar al mínim requerit per aprovar l’assignatura
ACTIVITATS | PES |
APORTACIONS/PARTICIPACIÓ A L’AULA | 10% |
EXAMENS PARCIALS | 30% |
ENTREGA I DEFENSA TREBALL FINAL | 30% |
EXÀMEN FINAL ( ) | 30% |
“Tecnología e innovación en la empresa”. Ed UPC. Jaume Valls i Pere Escorsa (2003)
La Sistematització de la innovació : normes de la sèrie UNE 166.000 d'R+D+I
ISBN 84-393-6690-6
“Generación de modelos de negocio”; Ed Deusto. Alexander Osterwalder&Yves Pigneur
"Esquivar la mediocridad", Xavier Marcet
2017
ISBN: 978-84-17114-35-0
"Organizaciones exponenciales", Salim Ismail
2014
ISBN papel: 978-84-686-8631-8
ISBN digital: 978-84-686-8638-7
”Juego serio: Cómo simulan para innovar las mejores empresas.” Ed harvard Business school press; Michael Shrage (2000)
http://web.mit.edu/evhippel/www/
http://xavierferras.blogspot.com/
https://innolandia.es/los-11-mejores-videos-tedx-sobre-innovacion/