Que estàs buscant?
K26. Identificar els diferents elements que componen el mix retributiu d’una empresa.
K32. Identificar els conceptes bàsics de la direcció estratègica.
S24. Reconèixer els mètodes de valoració de llocs de treball i ser capaç de posar-los en pràctica.
S27. Raonar sobre els problemes de la direcció d’empreses i proposar solucions als mateixos.
S33. Aplicar la seva capacitat d’anàlisi crítica, d’autoconeixement, d’intel·ligència emocional i la seva capacitat d’aprendre a aprendre per resoldre les situacions a les quals ha de fer front dins del seu àmbit personal o professional.
C10. Desenvolupar les seves idees de manera adequada i argumentada, tant per escrit com verbalment davant d’una audiència, entendre i plantejar la seva opinió de manera argumentada davant d’un text o contingut audiovisual.
C24. Identificar i aplicar els diferents mètodes utilitzats per a l’estudi i anàlisi de llocs de treball.
C25. Prendre decisions en matèria de gestió de recursos humans.
C27. Avaluar i implementar les accions necessàries per corregir les possibles desviacions respecte al que s’ha planificat i executar amb eficàcia el rol assignat dins de l’equip.
C36. Desenvolupar i presentar treballs i altres activitats, incorporant la perspectiva de gènere com una variable a contemplar en l’anàlisi d’aquesta realitat i en la presa de decisions.
Descripció de l’assignatura:
Assignatura emmarcada en la matèria d’organització d’empreses. L’assignatura pretén introduir a l’alumne en els conceptes, principis i fonaments bàsics de la gestió dels recursos humans en l’àmbit de l’empresa industrial. Així mateix, s’hi inclou una introducció al dret laboral, l’estudi dels elements bàsics del procés de gestió del canvi a les organitzacions, i la importància estratègica del coneixement per a la competitivitat e les organitzacions.
.
Títol contingut 1: El procés de la gestió de RRHH (RA1, RA2, RA4, RA5, RA8) |
Dedicació: 12 |
Grup Gran: 5 Grup Petit: Aprenentatge autònom: 7 |
|
Descripció |
|
||
Activitats vinculades |
- ACTIVITAT 4: Examen |
||
Títol contingut 2: Els RRHH en la direcció d’operacions (RA1, RA2, RA3) |
Dedicació: 18 |
Grup Gran: 6 Grup Petit: 2 Aprenentatge autònom: 10 |
|
Descripció |
|
||
Activitats vinculades |
-ACTIVITAT 1: PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA BASADA EN LES PERSONES I ELS RESULTATS. -ACTIVITAT 2: CREACIÓ D’UN PERFIL PROFESSIONAL I LA SEVA REMUNERACIÓ. -ACTIVITAT 4: Examen |
||
Títol contingut 3: Introducció al dret laboral (RA1, RA2, RA3) |
Dedicació: 13 |
Grup Gran: 5 Grup Petit: 2 Aprenentatge autònom: 6 |
|
Descripció |
|
||
Activitats vinculades |
-ACTIVITAT 1: PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA BASADA EN LES PERSONES I ELS RESULTATS. -ACTIVITAT 2: CREACIÓ D’UN PERFIL PROFESSIONAL I LA SEVA REMUNERACIÓ. -ACTIVITAT 4: Examen |
||
Títol contingut 4: Gestió del canvi (RA3, RA4, RA5, RA7) |
Dedicació: 29 |
Grup Gran: 7 Grup Petit: 3 Aprenentatge autònom: 19 |
|
Descripció |
|
||
Activitats vinculades |
-ACTIVITAT 1: PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA BASADA EN LES PERSONES I ELS RESULTATS. -ACTIVITAT 3: DINÀMICA DE GRUP: ESTILS DE LIDERATGE. -ACTIVITAT 4: Examen |
||
Títol contingut 5: RRHH i gestió del coneixement (RA5, RA7, RA8) |
Dedicació: 28 |
Grup Gran: 7 Grup Petit: 3 Aprenentatge autònom: 18 |
|
Descripció |
|
||
Activitats vinculades |
-ACTIVITAT 1: PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA BASADA EN LES PERSONES I ELS RESULTATS. -ACTIVITAT 3: DINÀMICA DE GRUP: ESTILS DE LIDERATGE. -ACTIVITAT 4: Examen |
||
Sistema de qualificació (avaluació)
ACTIVITATS |
PES |
EXÀMENS |
60% |
TREBALLS |
20% |
PRÀCTIQUES |
20% |
L’assistència a les sessions teòriques i de laboratori, i el lliurament dels informes corresponents de les activitats és condició necessària per a l’avaluació de l’assignatura.
Serà potestatiu dels docents impartidors de l’assignatura decidir sobre la possibilitat d’afegir activitats que permetin la recuperació de les activitats suspeses.
És obligatòria la realització de totes les activitats per a obtenir la qualificació final de l’assignatura. L’algorisme de càlcul de la nota només s’aplica si la nota mitjana ponderada de les Activitats Exàmens és major o igual a 4. En cas contrari l’assignatura resta suspesa.
L’examen de recuperació només dona opció a aprovar l’assignatura amb una nota de 5, excepte en el cas en que la nota mitjana ponderada de les 4 primeres activitats sigui igual o superior a 8. En aquest cas la nota final correspondrà a la nota mitjana ponderada de totes les activitats de l’assignatura (l’examen de recuperació correspon només a les activitats Exàmens).
Per a les altres activitats, si el resultat de la seva avaluació no és satisfactori, o els docents ho consideren oportú podran convocar a integrants d’un grup a la realització d’una prova d’avaluació individualitzada.
Dolan, S; Valle, R.; López, A. (2014). La gestión de personas y del talento. McGraw-Hill-Education. Madrid.
Gómez-Mejía, L; Balkin, D.; Cardy, R. (2001). Gestión de Recursos Humanos. Prentice-Hall. Madrid.
López, Soledad, Ruiz, Eugenio, Gago, Maria Lourdes & Garcia, Carmen (2017). Gestión de recursos humanos. 1ª edició. España: MCGRAW-HILL / INTERAMERICANA DE ESPAÑA.
Bennis, W. G., & Biederman, P. W. (1997). Organizing genius: the secrets of creative collaboration. Addison-Wesley.
Dolan, S. (2007). La gestión de los recursos humanos. 3ª Edición, Ed. Mcgraw-Hill. Madrid.