Que estàs buscant?
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CE17. Reconèixer detalls del funcionament de les destinacions, estructures turístiques i els seus sectors empresarials a nivell mundial.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins a arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per a aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CG4. Ser capaç d'integrar els valors de la justícia social, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis de Turisme i Gestió de l'Oci contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i basada en la cultura del diàleg i de la pau.
CT5. Dominar les principals aplicacions de les eines informàtiques i les noves tecnologies per a l'activitat acadèmica ordinària.
CT6. Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic.
CT1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
CT2. Mostrar disposició per a conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional.
CT3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments.
CT4. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT7. Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar sol·lucions.
TEMA 1: Introducció al Turisme MICE
TEMA 2: Disseny estratègic d'esdeveniments MICE
TEMA 3: Infraestructura i logística
TEMA 4: Màrqueting, promoció i branding al sector MICE
TEMA 5: La importància del protocol a l'organització d'esdeveniments
TEMA 6: La importància de la gastronomia a l'organització d'esdeveniments
TEMA 7: Sostenibilitat, innovació i tendències
IMPORTANT: S'ha de presentar l'examen final per comptabilitzar la resta de l'avaluació i obtenir una nota major o igual a 5/10 per aprovar l’assignatura.
RECUPERACIÓ: Per a aquells que hagin suspès l'examen final, tindran l'opciò de fer un examen recuperació. La nota acumulada en l'avaluació contínua, es guardarà i serà comptabilitzada també per a l'examen de recuperació.
Totes les activitats no lliurades en les dates i amb els requeriments previstos es consideren com a "no lliurades". Les dates de lliurament dels treballs i presentacions indicaran el primer dia de classe.
Atès que aquesta Assignatura exigeix aprenentatge pràctic a l'aula, l'assistència és obligatòria.
Armas, R. (2015) Turismo de reuniones: Fundamentos y perspectivas del turismo MICE. Editorial Paraninfo.
Del Alcázar, E. (2022). Manual de protocolo inclusivo. Editorial Síntesis.
González-Hernando, M. (2022) Turismo MICE: claves para el desarrollo de destinos de negocios. Ediciones Pirámide.
Instituto de la Mujer (España). (2020). Guía para un uso igualitario del lenguaje en eventos públicos.
López, A. & Cuenca, J. (2019) Organización de eventos y protocolo. Editorial Síntesis
Molina, A. & Alarcón, F. (2017) Gestión y comercialización de eventos. IC Editorial.