Que estàs buscant?
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CE17. Reconèixer detalls del funcionament de les destinacions, estructures turístiques i els seus sectors empresarials a nivell mundial.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins a arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per a aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CG4. Ser capaç d'integrar els valors de la justícia social, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis de Turisme i Gestió de l'Oci contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i basada en la cultura del diàleg i de la pau.
CT5. Dominar les principals aplicacions de les eines informàtiques i les noves tecnologies per a l'activitat acadèmica ordinària.
CT6. Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic.
CT1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
CT2. Mostrar disposició per a conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional.
CT3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments.
CT4. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT7. Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar sol·lucions.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
TEMA 1: Introducció al Turisme MICE
TEMA 2: Disseny estratègic d'esdeveniments MICE
TEMA 3: Infraestructura i logística
TEMA 4: Màrqueting, promoció i branding al sector MICE
TEMA 5: La importància del protocol a l'organització d'esdeveniments
TEMA 6: La importància de la gastronomia a l'organització d'esdeveniments
TEMA 7: Sostenibilitat, innovació i tendències
IMPORTANT: S'ha de presentar l'examen final per comptabilitzar la resta de l'avaluació i obtenir una nota major o igual a 5/10 per aprovar l’assignatura.
RECUPERACIÓ: Per a aquells que hagin suspès l'examen final, tindran l'opciò de fer un examen recuperació. La nota acumulada en l'avaluació contínua, es guardarà i serà comptabilitzada també per a l'examen de recuperació.
Totes les activitats no lliurades en les dates i amb els requeriments previstos es consideren com a "no lliurades". Les dates de lliurament dels treballs i presentacions indicaran el primer dia de classe.
Atès que aquesta Assignatura exigeix aprenentatge pràctic a l'aula, l'assistència és obligatòria.
Qualsevol forma de frau acadèmic serà sancionada d’acord amb la normativa d’avaluació del centre. En cas que es detectin indicis de frau, inclòs l’ús indegut d’eines d’intel·ligència artificial generativa, el professorat de l’assignatura podrà convocar l’estudiant a una entrevista individual amb l’objectiu de verificar-ne l’autoria.
Armas, R. (2015) Turismo de reuniones: Fundamentos y perspectivas del turismo MICE. Editorial Paraninfo.
Del Alcázar, E. (2022). Manual de protocolo inclusivo. Editorial Síntesis.
González-Hernando, M. (2022) Turismo MICE: claves para el desarrollo de destinos de negocios. Ediciones Pirámide.
Instituto de la Mujer (España). (2020). Guía para un uso igualitario del lenguaje en eventos públicos.
López, A. & Cuenca, J. (2019) Organización de eventos y protocolo. Editorial Síntesis
Molina, A. & Alarcón, F. (2017) Gestión y comercialización de eventos. IC Editorial.