Que estàs buscant?
Algun document pot estar escrit en castellà i anglès
El sistema Amadeus es treballarà en català/castellà i anglès
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CE12. Dominar els procediments operatius de les empreses d'allotjament, restauració i intermediació turística.
CE17. Reconèixer detalls del funcionament de les destinacions, estructures turístiques i els seus sectors empresarials a nivell mundial.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins a arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per a aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CG4. Ser capaç d'integrar els valors de la justícia social, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis de Turisme i Gestió de l'Oci contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i basada en la cultura del diàleg i de la pau.
CT1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
CT2. Mostrar disposició per a conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional.
CT3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments.
CT4. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT5. Dominar les principals aplicacions de les eines informàtiques i les noves tecnologies per a l'activitat acadèmica ordinària.
CT6. Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic.
CT7. Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar sol·lucions.
NOTA:
- L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
MÒDUL I:
MÒDUL II:
L'assignatura es divideix en dos MÒDULS:
Aquest 60% es distribueix amb:
- Examen final. tindrà un pes del 40% de la nota del MÒDUL I. La nota mínima a assolir per fer la mitjana del MÒDUL I haurà de ser de 5.
- Casos pràctics: tindran un pes del 15% de la nota del MÒDUL I. S'hauran de lliurar un mínim del 80% de tots els casos proposats dels diferents temes.
- Assistència i participació a classe: tindrà un pes del 5 %. S'haurà d'assistir un mínim del 80% a les sessions per a tenir-ho en compte.
- Examen final. tindrà un pes del 35% de la nota del MÒDUL II. La nota mínima a assolir per fer la mitjana del MÒDUL II haurà de ser de 5.
- Assistència i participació a classe: tindrà un pes del 5 %. S'haurà d'assistir un mínim del 80% a les sessions per a tenir-ho en compte.
OBSERVACIONS
Per aprovar l'assignatura s'ha d'obtenir una nota de l'examen igual o superior a 5 de cada MÒDUL.
Per poder accedir a la recuperació és necessari haver-se presentat a la prova final.
En cas de que un/a estudiant s’hagi de presentar a la recuperació, ho farà només d’aquells Mòduls que tingui suspesos.
Qualsevol forma de frau acadèmic serà sancionada d’acord amb la normativa d’avaluació del centre. En cas que es detectin indicis de frau, inclòs l’ús indegut d’eines d’intel·ligència artificial generativa, el professorat de l’assignatura podrà convocar l’estudiant a una entrevista individual amb l’objectiu de verificar-ne l’autoria.
Alcantara, Álvaro (2017). Vivir de los viajes: Cómo diseñar tu agencia de viajes de éxito y vivir tu pasión. Editorial Letras de Autor.
Ameigeiras, Celia (2014). Comercialización y venta de servicios turísticos. Editorial Síntesis
Fernández, Carmen y Blanco, Ana (2008). Producción y venta de servicios turísticos en Agencias de Viajes. Editorial Síntesis.
Oller, Jordi (1994). Contabilidad de costes para las agencias de viajes, hoteles y campings. Editorial Síntesis. Madrid.