Que estàs buscant?
CB2. Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseeixin les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi.
CB3. Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi) per a emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
CG1. Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant davant opinions discrepants fins a arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per a aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements.
CG4. Ser capaç d'integrar els valors de la justícia social, la igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis de Turisme i Gestió de l'Oci contribueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i basada en la cultura del diàleg i de la pau.
CT1. Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengües oficials a Catalunya.
CT2. Mostrar disposició per a conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional.
CT3. Formular raonaments crítics i ben argumentats, emprant per a això terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments.
CT4. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT5. Dominar les principals aplicacions de les eines informàtiques i les noves tecnologies per a l'activitat acadèmica ordinària.
CT6. Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic.
CT7. Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere per dissenyar sol·lucions.
- Tècniques per exercir un lideratge i comunicació sobre els altres. Aquestes tècniques s'agrupen en diferents mòduls com la negociació, resolució de conflictes, gestió del temps, intel·ligència emocional, presa de decisions tècniques d'estudi, treball en equip i tècniques comunicatives.
- Estratègies manuals i informàtiques de cerca, lectura, interpretació, gestió i comunicació de la informació continguda en un document susceptible d'ús acadèmic (text, imatge, mapa), incloent el coneixement de les principals convencions acadèmiques relatives a l'exposició formalitzada de continguts mitjançant la pràctica de l'expressió oral i escrita en llengua catalana i castellana.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
LA COMUNICACIÓ
La Comunicació base de la relacions entre les persones i les organitzacions.
Eïnes actuals de gestió de persones
Diferents tipus de comunicación:
verbal i no verbal
ELS 7 HÀBITS DE LES PERSONES ALTAMENT EFECTIVES
Desenvolupament de les competències més requerides.
El meu perfil i les meves competències
HABILITATS DIRECTIVES
L’empatia a les relacions laborals.
Del grup a l’equip
Gestió eficaç del temps
INTEL.LIGÈNCIA EMOCIONAL I MOTIVACIÓ
L' Intel.ligència emocional
Competències de la intel.ligència emocional
La comunicació, principal motivador
Empowerment
Personal branding, com i on comunico qui sóc .
Qualsevol forma de frau acadèmic serà sancionada d’acord amb la normativa d’avaluació del centre. En cas que es detectin indicis de frau, inclòs l’ús indegut d’eines d’intel·ligència artificial generativa, el professorat de l’assignatura podrà convocar l’estudiant a una entrevista individual amb l’objectiu de verificar-ne l’autoria.
Charreau, Marrion y Johnson, Jenifer L. (2.019), Piensa y Comunica tus ideas con The Storyboard Method. Editorial Conecta.
Covey, Stephen R. (2011). Los 7 hábitos de la gente altamente efectiva. Editorial Paidós Ibérica,
Gentry, Wiliam (2016). Be the Boss everyone wants to work for. A guide for new leaders. Editorial Berrett-Koehler Publishers,