Que estàs buscant?
Les classes presencials, així com la comunicació a través del fòrum i el correu electrònic, es duran a terme en castellà o català. Les diapositives i els materials de l'aula virtual es proporcionaran majoritàriament en anglès, fent servir el català en algunes ocasions.
E2. Dissenyar les mecàniques, regles, estructura i narrativa de videojocs seguint els criteris de jugabilitat i balanceig per oferir la millor experiència de joc possible.
E5. Escriure les especificacions d'un joc i comunicar-les eficaçment a l'equip d'artistes i desenvolupadors i d'altres membres involucrats en la creació i desenvolupament del joc.
E6. Desenvolupar videojocs en llenguatges de programació d'alt nivell en motors gràfics a partir de les especificacions.
G1. Demostrar tenir i comprendre coneixements avançats de la seva àrea d'estudi que inclouen els aspectes teòrics, pràctics i metodològics, amb un nivell de profunditat que arriba fins a l'avantguarda del coneixement.
G2. Resoldre problemes complexos del seu àmbit laboral, mitjançant l'aplicació dels seus coneixements, l'elaboració d'arguments i procediments, i l'ús d'idees creatives i innovadores.
G5. Desenvolupar les habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
T1. Comunicar en un tercer idioma, que serà preferentment l'anglès, amb un nivell adequat de forma oral i per escrit i d'acord amb les necessitats que tindran els graduats i graduades.
T2. Treballar com a membre d'un equip interdisciplinari ja sigui com un membre més o realitzant tasques de direcció amb la finalitat de contribuir a desenvolupar projectes amb pragmatisme i sentit de la responsabilitat, assumint compromisos i tenint en compte els recursos disponibles.
L'objectiu d'aquesta assignatura és proporcionar als estudiants una comprensió profunda dels conceptes i tècniques de la programació orientada a objectes (POO), així com les estructures de dades fonamentals i els algorismes associats. Els estudiants aprendran a descompondre problemes complexos en subproblemes més manejables, a utilitzar diagrames de flux per planificar solucions, i a implementar solucions eficients mitjançant l'ús de la POO, estructures de dades avançades i algorismes efectius.
L'assignatura combina classes magistrals, tallers pràctics i projectes. Les classes magistrals introdueixen els conceptes teòrics, mentre que els tallers permeten als estudiants aplicar aquests conceptes en situacions reals. Els projectes fomenten la creativitat i la col·laboració, proporcionant als estudiants l'oportunitat de treballar en equips petits per resoldre problemes complexos.
Espais segurs:
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
Unitat 1: Descomposició funcional i disseny descendent
Unitat 2: Introducció i conceptes generals de la programació orientada a objectes (POO)
Unitat 3: Conceptes bàsics de la programació orientada a objectes
Unitat 4: Herència, interfícies i polimorfisme (jerarquia de classes)
La nota final de cada alumne es calcularà combinant l’avaluació contínua, basada en treballs grupals, juntament amb un examen final individual. Els percentatges de cada activitat són els següents:
Nota final = A1 x 0.10 + A2 x 0.10 + A3 x 0.10 + A4 x 0.05 + A5 x 0.05 + A6 x 0.05 + A7 x 0.05 + A8 x 0.50
Consideracions generals:
Consideracions sobre l’ús d’eines d’intel·ligència artificial:
Recuperació:
Chaudhary Harry (2014). C# Programming: Step By Step Beginner's To Experts Edition. Createspace LLC USA.
Clark Dan (2011) Beginning C# Object-Oriented Programming. Apress.
Fagerberg Jonas (2015) C# for Beginners: The Tactical Guidebook: Learn Csharp by Coding. CreateSpace Independent Publishing Platform.
Meyer Bertrand (2000) Object-Oriented Software Construction (2nd ed). Prentice Hall.