Que estàs buscant?
A les pràctiques de la majoria de centres es parla catalá i castellà.
CB7. Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d'estudi
CB8. Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis
CB10. Que els estudiants posseeixin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma
CB9. Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten en públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats
CE6. Identificar les necessitats nutricionals i d'ajudes ergonutricionals de les persones per a, en un equip multidisciplinari, dissenyar rutines d'entrenament concorde a les pautes nutricionals establertes pel professional de la nutrició.
CE7. Idear estratègies per a la promoció d'hàbits perdurables i autònoms d'activitat física i esportiva saludable en diferents poblacions
CE8. Aplicar els coneixements teoricopràctics adquirits i l'evidència científica per al desenvolupament professionalitzador durant les pràctiques externes.
CG1. Aplicar les tecnologies de la informació i de la comunicació en el context de l'entrenament personal, la prevenció de lesions i malalties i la readaptació fisicoesportiva
CT1. Construir un pensament crític analitzant el propi procés d'aprenentatge i discutint assertiva i racionalment en un context eloqüent les idees alienes i pròpies.
CT2. Demostrar les aptituds per al treball cooperatiu i la participació en equips multidisciplinaris d'acord amb els principis del codi deontològic de la seva professió, incorporant actituds com l'esforç, el respecte i el compromís com a segell d'identitat.
CT3. Incorporar la perspectiva de gènere en l'elaboració d'accions i projectes.
Durant les pràctiques externes, l'estudiant del Màster Universitari en Entrenament Personal i Readaptació Físico-esportiva busca la transferència de matèries específiques vinculades a l'entrenament personal, la prevenció i la readaptació fisicoesportiva a l'àmbit professional, de manera progressiva i guiada tant pels tutors del centre de pràctiques, com pels tutors propis del Centre Universitari TecnoCampus. Aquest procés és un avanç en l'acompliment professional dels graduats/des (Long Life Learning), en un context com és l'entrenament personal i la readaptació fisicoesportiva.
Els objectius de les pràctiques externes són:
Els i les estudiants del Màster podran sol·licitar fins a 7 ECTS de reconeixement en funció del seu nivell d'experiència professional.
Per fer aquesta sol·licitud, haurà de presentar la documentació corresponent:
TecnoCampus posarà a l’abast del professorat i l’alumnat les eines digitals necessàries per poder dur a terme l’assignatura, així com guies i recomanacions que facilitin l’adaptació a la modalitat no presencial.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
Les pràctiques es poden desenvolupar en el context de:
Entrenament personal
Prevenció de lesions
Prevenció de factors de risc associats a les malalties
Prescripció d'exercici físic
Promoció de la salut i hàbits saludables
Readaptació fisicoesportiva de lesions
Readaptació funcional de malalties
L'avaluació conclourà amb un reconeixement sobre el nivell d'aprenentatge aconseguit per l'estudiant, materialitzat en la qualificació numèrica, d'acord amb el que s'estableix en la legislació vigent. Sistema de qualificació (Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions universitàries de caràcter oficial i validesa en tot el territori estatal):
• 0 - 4,9: Suspens (SS)
• 5,0 - 6,9: Aprovat (AP)
• 7,0 - 8,9: Notable (NT)
• 9,0 - 10: Excel·lent (SB)
Sistema d'avaluació |
Ponderació |
SE7. Participació i evolució en les pràctiques |
45% |
SE8. Memòria final de pràctiques |
45% |
SEV3. Entrega documentació i participació en fòrums i debats online |
10% |
L'avaluació individual (SE7, SE8, SEV3) de caràcter individual, ha de ser qualificada segons la ponderació establerta en el sistema d’avaluació.
Aquesta qualificació ha de ser igual o superior a 3 punts sobre 10 per a poder fer mitjana amb les altres proves d’avaluació. Si no s’assoleix aquesta puntuació mínima implica el suspens de l’assignatura.
Qualsevol forma de frau acadèmic serà sancionada d'acord amb la normativa d'avaluació del centre.
En cas que es detectin indicis de frau, inclòs l'ús indegut d'eines d'intel·ligència artificial generativa, el professorat de l'assignatura podrà convocar l'estudiantat a una entrevista individual amb l'objectiu de verificar-ne l'autoria.
L’ús de la intel·ligència artificial (IA) en aquesta assignatura es troba regulat al Pla d’Aprenentatge. Cal consultar-lo per conèixer les condicions específiques d’ús.