Que estàs buscant?
L'assignatura s'impartirà en castellà, però també s'oferiran recursos complementaris en català i anglès per donar suport a l'aprenentatge.
CB6. Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca
CB8. Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis
CB10. Que els estudiants posseeixin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma
CB9. Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten en públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats
CE9. Elaborar i defensar un treball de recerca en l'àmbit de l'entrenament personal, la prevenció de lesions i malalties i la readaptació fisicoesportiva.
CG1. Aplicar les tecnologies de la informació i de la comunicació en el context de l'entrenament personal, la prevenció de lesions i malalties i la readaptació fisicoesportiva
CT1. Construir un pensament crític analitzant el propi procés d'aprenentatge i discutint assertiva i racionalment en un context eloqüent les idees alienes i pròpies.
CT2. Demostrar les aptituds per al treball cooperatiu i la participació en equips multidisciplinaris d'acord amb els principis del codi deontològic de la seva professió, incorporant actituds com l'esforç, el respecte i el compromís com a segell d'identitat.
CT3. Incorporar la perspectiva de gènere en l'elaboració d'accions i projectes.
El Treball Final de Màster (TFM) té caràcter obligatori i té una càrrega lectiva de 10 ECTS. El TFM ha de tenir una adequació al perfil curricular dels estudiants del màster. Així mateix, la realització de l'TFM ha de complir un mínim d'indicadors per assegurar la qualitat, per això tots els alumnes estaran tutoritzats per un director acadèmic, supervisats al seu torn per la Comissió de l'TFM. El principal objectiu de l'TFM és que l'alumne adquireixi les competències acadèmiques relacionades amb l'àmbit de la metodologia de la investigació i sigui capaç de transferir-les al exercici professional en l'àmbit de coneixement de l'Entrenament Personal, la Prevenció de Lesions i Malalties i la Readaptació físic-Esportiva. D'aquesta manera s'assegurarà l'assoliment dels mateixos coneixements i competències que s'especifiquin en aquest pla docente.El TecnoCampus posarà a l'abast de professorat i l'alumnat dels eines digitals necessàries per poder dur a terme l'assignatura, així com guies i recomanacions que facilitin l'adaptació a la modalitat no presencial.
La perspectiva de gènere serà un aspecte que el professorat tindrà en compte fent un ús inclusiu i no sexista del llenguatge i afavorint la participació equitativa de tothom en un entorn respectuós i inclusiu tant en les classes magistrals com en les sessions de seminaris. Es proporcionaran referents bibliogràfics femenins dins l’aula en la mesura que la temàtica ho permeti i s’usarà el nom de pila sencer de les autores i autors. Pel que fa a les imatges del contingut en el material docent es fomentarà la no perpetuació d’estereotips.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
- Selecció de la temàtica
- Procés d'elaboració d'el projecte de l'TFM
- Criteris per a l'elaboració de la memòria
- Criteris per a la defensa de l'TFM davant del tribunal
- Presentació de l'TFM
Sistema d'avaluació L'adquisició de competències per part de l'estudiant serà valorada mitjançant el sistema d'avaluació contínua ponderant i valorant els resultats obtinguts de l'aplicació dels procediments d'avaluació descrits en cada pla docent de l'assignatura. L'avaluació conclourà amb un reconeixement sobre el nivell d'aprenentatge aconseguit per l'estudiant, materialitzat en la qualificació numèrica, d'acord amb el que estableix la legislació vigent. Sistema de qualificació (Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions universitàries de caràcter oficial i validesa en tot el territori estatal):
· 0-4,9: Suspens (SS)
· 5,0-6,9: Aprovat (AP)
· 7,0-8,9: Notable (NT)
· 9,0 - 10: Excel·lent (SB)
La ponderació de l'TFM serà la següent:
a) SE5. Elaboració memòria TFM. Avaluació del director (40%)
i. La memòria inicial 10%
ii. La memòria final 30%
b) SE6. Avaluació de la defensa pel tribunal (40%)
i. La memòria final 20%
ii. Acte de defensa 20%
c) SE3 i SEV3.Treballs individuals i Participació en fòrums i debats online (20%)
La nota final tindrà un valor de 0 a 10. Per aprovar el TFM s'ha d'assolir una nota de 5 corresponent a les ponderacions dels apartats a i b. En cas de no aconseguir-se la nota exigida, el TFM serà considerat com a suspens i la defensa el mateix s'haurà de repetir en la següent convocatòria.
Per accedir a la defensa el TFM davant del tribunal, l'alumne haurà d'assolir una nota mínima d'un 5 en l'avaluació de el director (apartat a). En cas contrari, l'alumne ha d'efectuar en el TFM les correccions oportunes suggerides pel director, fins que aquest consideri el treball com a vàlid (nota de 5) per a la seva defensa davant del tribunal.
En l'apartat de treballs individuals (SE3 y SEV3) és necessari obtenir una nota mitjana igual o superior a 3 sobre 10 per a poder fer mitjana amb la resta de proves d'avaluació. En cas de no complir-se aquest requisit l'assignatura estarà suspesa.
Qualsevol forma de frau acadèmic serà sancionada d'acord amb la normativa d'avaluació del centre. En cas que es detectin indicis de frau, inclòs l'ús indegut d'eines d'intel·ligència artificial generativa, el professorat de l'assignatura podrà convocar l'estudiantat a una entrevista individual amb l'objectiu de verificar-ne l'autoria. L’ús de la intel·ligència artificial (IA) en aquesta assignatura es troba regulat al Pla d’Aprenentatge. Cal consultar-lo per conèixer les condicions específiques d’ús.