Que estàs buscant?
CB6-Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca
CB7. Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d'estudi.
CB8 - Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis
CE1. Mostrar autonomia amb distància crítica en temes o qüestions vinculats a l'negoci marítim, la logística i la cadena de subministraments i en l'aplicació d'idees innovadores en aquests àmbits.
CE5. Dissenyar i posar en marxa sistemes logístics, valorant les diferents alternatives possibles, les restriccions tècniques i de recursos i tenint en compte la direcció i gestió coordinada al llarg de la cadena de subministrament.
CE6. Avaluar el rendiment de tot el sistema logístic, tenint en compte el compliment / no dels objectius de qualitat, cost i servei planificats per detectar i prioritzar àrees de millora.
CE7. Gestionar (planificar, programar i controlar) el flux de materials i informació (flux de la cadena de subministraments) a través de l'adreça i gestió coordinada de les àrees de compres, producció i distribució física de l'empresa.
CT1. Mostrar disposició per conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional en el context de la logística, la cadena de subministraments i els negocis marítims.
CT2. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT3. Desenvolupar tasques aplicant amb flexibilitat i creativitat els coneixements adquirits i adaptant-los a contextos i situacions noves.
L'assignatura té com a objectiu principal formar als alumnes en aspectes específics de Logística que no s'acostumen a veure en altres assignatures. En l'assignatura es dóna una primera aproximació a aquests temes. A partir dels quals, l'alumne tindrà una visió més àmplia de la Logística.
Seminaris especialitzats, cobrint aspectes teòrics o pràctics de temes ja tractats en altres assignatures aportant profunditat i amplitud als coneixements del estudiant. Exemples de temes possibles:
Avaluació Contínua (100%)
Per poder aprovar l'assignatura és imprescindible obtenir una nota mínina de 5 punts a cada punt.
Cozzolino, A., & Cozzolino, A. (2012). Humanitarian logistics and supply chain management (pp. 5-16). Springer Berlin Heidelberg.
Edgar, E., Blanco & Yossi Sheffi (2017). “Chapter 7: Green Logistics” in Sustainable Supply Chains A Research-Based Textbook on Operations and Strategy. Yann Bouchery Charles J. Corbett Jan C. Fransoo Tarkan Tan. Publisher Name Springer, Cham eBook Packages. Print ISBN; 978-3-319-29789-7. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-29791-0
McKinnon, A., Browne, M., Whiteing, A., & Piecyk, M. (Eds.). (2015). Green logistics: Improving the environmental sustainability of logistics. Kogan Page Publishers.
Tadelis, S. (2013). Game theory: an introduction. Princeton university press.
Birkmann, J. (2007). Risk and vulnerability indicators at different scales: Applicability, usefulness and policy implications. Environmental hazards, 7(1), 20-31.