Que estàs buscant?
La utilització del Castellà permet la participació i la mobilitat d'alumnes estrangers a l'àrea de Direcció de persones i talent dins del Màster Universitari de logística, cadena de subministrament i negocis marítims.
Hi haurà material i bibliografia que estarà en anglès, per la qual cosa caldrà un mínim de coneixements de l'idioma.
CB7. Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d'estudi.
CB10. Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
CE1. Mostrar autonomia amb distància crítica en temes o qüestions vinculats a l'negoci marítim, la logística i la cadena de subministraments i en l'aplicació d'idees innovadores en aquests àmbits.
CE4. Gestionar estratègicament els processos d'innovació empresarial en la cadena de subministraments i el negoci marítim, des del diagnòstic fins a la seva aplicació, sent capaç d'alinear recursos, capacitats i habilitats per a posar-los en pràctica
CE8. Analitzar i diagnosticar diferents problemes que sorgeixin al llarg de tots els nodes de l'negoci marítim i, amb suport d'eines de gestió, dissenyar i implantar solucions eficients.
CT1. Mostrar disposició per conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional en el context de la logística, la cadena de subministraments i els negocis marítims.
CT2. Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin l'aversió al risc.
CT3. Desenvolupar tasques aplicant amb flexibilitat i creativitat els coneixements adquirits i adaptant-los a contextos i situacions noves.
Vivim en un món en constant canvi, on el risc i la incertesa ens complica la gestió dels nostres equips, necessitem perfils innovadors, que siguin capaços d'abordar un procés de presa de decisions que garanteixi la sostenibilitat dels models de negoci així com una transformació cultural de gran rellevància per poder abordar la transformació digital dels nostres models de negoci
El nou estil de lideratge haurà de reunir les següents positive leader tools:
Positive leaders: • Behavioral decision making • Emotional regulation • Beginners mind
Workforce culture: • High quality connections • Positive communications • Innovation & Re-design
1.- Món VUCA
2.- Gestió persones
3.- Equips basats en fortaleses
4.- Treball en equip
5.- Comunicació
6.-Gestió del conflicte
7.-Negociació Sessió
8.-Nous estils de lideratge
9.-Transformació cultural com a base de la transformació digital
Consistirà en avaluació continuada:
10%: Participació a classe.
40%: Treball i presentacions orals en equips.
50%: examen final.
Per poder realitzar aquest sistema de ponderació serà indispensable haver superat l'examen final amb una nota mínima d'un 5, en cas contrari s'haurà de presentar l'alumne a l'examen de recuperació.
Al període de recuperació tan sols es tindrà opció a recuperar la prova de l'examen final: Examen final: 50%
No es podran presentar a recuperació els alumnes que no s'hagin presentat a l'examen final a convocatòria ordinària.
Alcalde, Frances Aprendiendo de los mejores I 21º edición, Barcelona : Alienta 2020
Charles Duhigg. The power of Habit. New York Times bestseller. Random house editorial, 2014.
Gabriel Ginebra, Gestión de Incompetentes, Libros de cabecera, 9ª Edición
Jeanne Liedtka and Tim Ogilve. Columbia Business School publishing. Última edición publicada.
Laloux, Frederic. Reinventar las organizaciones. Barcelona. Arpa y Alfil Ediores, 2017. 4ª edición.
Covey, Stephen, Los siete hábitos de la gente altamente efectiva, Barcelona: Planeta .última edición.
García Santi. El arte de dirigir personas. Barcelona: Libros de cabecera, 2016. 2ª edición