Que estàs buscant?
L'idioma de realització de les pràctiques està condicionat al lloc de realització.
CB7. Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d'estudi.
CB9. Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats
CE3. Planificar l'anàlisi en els entorns de negoci, locals i globals, per tal d'avançar-se a les noves oportunitats de mercat susceptibles de ser transformades en productes comercials
CE4. Gestionar estratègicament els processos d'innovació empresarial en la cadena de subministraments i el negoci marítim, des del diagnòstic fins a la seva aplicació, sent capaç d'alinear recursos, capacitats i habilitats per a posar-los en pràctica
CE5. Dissenyar i posar en marxa sistemes logístics, valorant les diferents alternatives possibles, les restriccions tècniques i de recursos i tenint en compte la direcció i gestió coordinada al llarg de la cadena de subministrament.
CE8. Analitzar i diagnosticar diferents problemes que sorgeixin al llarg de tots els nodes de l'negoci marítim i, amb suport d'eines de gestió, dissenyar i implantar solucions eficients.
CE10. Gestionar projectes de negocis marítims adoptant per a això idees innovadores i creatives i amb respecte a el medi ambient
CT1. Mostrar disposició per conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional en el context de la logística, la cadena de subministraments i els negocis marítims.
CT3. Desenvolupar tasques aplicant amb flexibilitat i creativitat els coneixements adquirits i adaptant-los a contextos i situacions noves.
S’entén per pràctiques externes les accions formatives desenvolupades per un estudiant en el si de qualsevol entitat pública o privada, nacional o internacional, amb l’objectiu d’aplicar i complementar la formació adquirida. Apropar l’estudiant a la realitat empresarial en què exercirà l’activitat com a professional i desenvolupar competències que afavoreixin la incorporació al mercat de treball. Les pràctiques han de desenvolupar-se en un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap a la resta d'agents implicats.
Els continguts que es desenvoluparan amb la realització de les pràctiques externes estan condicionats per l'empresa i/o institució en la qual es realitzin. En tot cas seran concordants amb les competències del Master.
L’avaluació de l’assignatura inclourà, de manera general, els paràmetres següents:
• Valoració i informes de l’empresa: al final de les pràctiques (40 %)
• Memòria escrita: (40 %): que contemplarà els elements considerats en el guió de la mateixa, contemplats aspectes com la descripció de tasques desenvolupades, actituds i competències adquirides: anàlisi crítica i suggeriments de millora, resultats obtinguts i aportacions d’aprenentatge
• Tutories i defensa oral de la memòria davant del tutor: 20%
L’avaluació final només es durà a terme un cop lliurada la documentació corresponent en el termini que s’estableixi a les sessions de presentació i tutoria, que inclourà a més de la memòria, els documents previstos a la normativa.
En el cas que el lliurament de la memòria escrita sigui posterior al termini establert a la normativa, es penalitzarà amb un 20% de la nota (sobre 10). En aquest sentit cal respectar els terminis i requisits que s'estableixen a la normativa de pràctiques i a les indicacions donades pel tutor/a acadèmic assignat a cada alumne/a. Cal aprovar la valoració de l’empresa (5 sobre 10) i la memòria escrita (5 sobre 10) per poder superar l’assignatura.
Els estudiants que acreditin una experiència professional en un camp relacionat amb els seus estudis poden tenir reconeixement com a pràctiques curriculars, si es compleixen els requisitis previstos a la normativa reguladora.