INFORMACIÓ DEL CURS
Dates: Del 29 de desembre de 2025 al 26 de març de 2026.
Horari: Dilluns, dimecres i dijous, de 18:00 h a 21:00 h
La 1a sessió (29/12) serà de 18:00 h a 19:00 h
Durada: 91 hores
Modalitat: Online síncrona amb només 1 sessió presencial durant tot el curs (TecnoCampus , Av. Ernest Lluch, 32, Mataró)
Preu: Curs 100% subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Presentació
En l'últim any, la demanda de professionals en ciberseguretat s’ha incrementat notablement, convertint-se en un dels perfils millor remunerats a Barcelona amb un salari mitjà de 61.200 €, segons el Digital Talent Overview 2025 del Mobile World Capital de Barcelona.
El TecnoCampus ofereix una oportunitat única per especialitzar-se en ciberseguretat amb el curs online d’Implantació i Gestió de la Ciberseguretat. Aquesta és la 6a edició del curs que està 100% subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Els participants adquiriran habilitats pràctiques per protegir sistemes d'informació contra ciberatacs i accessos no autoritzats, gestionant eines i procediments clau per defensar la seguretat digital.
A qui va adreçat?
- Principalment a persones en actiu que cotitzen en Règim General o Autònoms (70%)
- Persones en situació d'atur (30%)
Pots aplicar si compleixes algun dels següents requisits:
- Títol de Grau o equivalent
- Títol de Postgrau (Màster) o equivalent
- Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent de la família professional Informàtica i Comunicacions
- Certificat de professionalitat de nivell 3 de la família professional d'Informàtica i Comunicacions.
- Acreditar experiència professional mínima de dos anys en tasques relacionades amb la gestió de xarxes o sistemes informàtics
IMPORTANT: En cas de no tenir titulació acadèmica i/o no poder acreditar l'experiència professional mínima, demostrarà els coneixements i competències suficients mitjançant una prova competencial pràctica de nivell consistent a identificar els diferents camps d'alguns paquets de dades amb protocols de comunicació en xarxes d'ordinadors.
- Es recomana tenir coneixements bàsics d’estructura de paquets dels Protocols de comunicació en xarxes d’ordinadors.
Què aprendràs?
Gestionar les eines i procediments de protecció dels sistemes d’informació contra ciberatacs o accessos no autoritzats.
Certificat Oficial
En acabar el curs i superada amb èxit la formació, la persona participant obtindrà un certificat atorgat per Tecnocampus, Centre universitari adscrit a la Universitat Pompeu Fabra.
Paral·lelament, l'alumne tindrà accés gratuït al curs CyberOps de CISCO i podrà accedir a la certificació, gràcies al fet que els docents són instructors del mateix curs.
FINANÇAT PER:
