El diumenge 8 de març de 2026 es celebra el Dia Internacional de les Dones. Per aquest motiu des de la Unitat d'Igualtat i Gestió de Persones del TecnoCampus hem preparat la següent activitat per conmemorar el dia:
«Quan el talent no té gènere», una sessió pensada com una experiència participativa, reflexiva i amb aplicació pràctica per als assistents.
La formació està dissenyada perquè sigui dinàmica, vivencial i participativa, amb l’objectiu que els assistents no només escoltin contingut, sinó que experimentin el procés de reconeixement del talent en primera persona.
Contingut de la sessió:
- Obertura experiencial i marc conceptual
- Microponència d’impacte
- Dinàmica individual de descoberta de talents
- Dinàmica grupal de reconeixement de talent
- Reflexió guiada i posada en comú
- Tancament inspirador
Informació de la sessió:
| MODALITAT: Presencial DURADA (HORES): 2h DIA: dimecres, 4 de març de 2026 HORARI: de 12h a 14h ESPAI: Sala Laia del TCM2 DESTINAT A: A tot el personal del TecnoCampus FORMADORS/ES: Esther Rocasalbas, PDI Associat Departament d'Empresa TecnoCampus |
T'hi esperem!