Amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF) al 6 d’abril, el Departament d’Esport i l’Agència de Salut Pública de Catalunya impulsa, un any més, aquesta iniciativa amb l’objectiu de sensibilitzar la població sobre la importància de mantenir-se activa i reduir el sedentarisme per millorar la salut i el benestar general.
En aquest marc, el TecnoCampus s’adhereix a la celebració com a part del seu compromís com a campus saludable, promovent accions que fomentin hàbits de vida actius entre la comunitat universitària.
El proper 15 d’abril de 10-16h celebrem el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF) a la plaça del TecnoCampus… i aquest any és especial: fem 10 anys!
T’hem preparat una jornada plena d’energia, moviment i bon ambient, oberta a tot l’estudiantat i també a la població.
- Sessió dirigida d’entrenament funcional oberta a tothom amb DIR Paradís Mataró
-
Participació de Passerells, TecnoRun, Comissió cultural i de festes i més!
-
Espais de marques d’esport i nutrició: Descobreix novetats, productes, consells i recursos.
Vine i celebra aquests 10 anys de moviment!
Vols ajudar a organitzar la jornada? Respon aquest formulari (fins el 7 d'abril).
Altres activitats de la setmana saludable:
- Dijous 16 abril: Cicle de Tallers de Benestar Emocional: gestió de l'ús de pantalles i xarxes socials, millora la teva atenció! Organitzat per CSS i UI. Col·laboració Fundació Hospital
- Dimecres 22 abril: Aula esport: esport i inclusió social. Organitzat per UACU
- Dijous 30 abril de 9 a 12h: Caminada popular. Punt de trobada: Nou Parc Central (pl. de la Banda de Gaianes/Av. del Corregiment de Mataró). Organitzada per Ajuntament de Mataró.