Que estàs buscant?
CB4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic, tant especialitzat com no especialitzat
CB5_Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per empendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
CB2_Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements a la seva feina o vocació d'una forma professional i tinguin les competències que cal demostrar per mitjà d'una elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
CB3_Que els estudiants tinguin la capacitat de reunir o interpretar dades rellevants (normalment dins de la seva àrea d'estudi), per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes rellevants de caire social, científic o ètic
CT 1 Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere, per dissenyar solucions
Aquesta assignatura disposa de recursos metodològics i digitals per fer possible la seva continuïtat en modalitat no presencial en el cas de ser necessari per motius relacionats amb la Covid-19. D’aquesta forma s’assegurarà l’assoliment dels mateixos coneixements i competències que s’especifiquen en aquest pla docent.
El TecnoCampus posarà a l’abast del professorat i l’alumnat les eines digitals necessàries per poder dur a terme l’assignatura, així com guies i recomanacions que facilitin l’adaptació a la modalitat no presencial.
Atès el nombre de ciutadans de l’àrea metropolitana de Barcelona - Maresme que fan servir l’anglès com a llengua de comunicació i les possibilitats de mobilitat dels professionals de la salut dins de la Unió Europea, tenir una base sòlida de coneixements de llengua anglesa es considera un element important de la formació d’un estudiant d’infermeria.
A més a més, atesa la quantitat d’articles acadèmics publicats en llengua anglesa dins de l’àrea de les ciències de la salut, la capacitat dels estudiants de grau de poder llegir en anglès de manera efectiva ha esdevingut imprescindible.
L’objectiu principal d’aquest curs és:
D’aquesta manera, els resultats de l’aprenentatge són els següents:
La metodologia del curs serà en si mateixa model del que es vol treballar i de naturalesa molt pràctica. Cada sessió inclourà una varietat d'activitats dissenyades per desenvolupar les principals estratègies lingüístiques. Hi haurà classes amb grup gran i classes amb grup petit, en les quals es potenciarà el treball en equip.
Sinopsi:
Continguts específics:
Academic Listening
Content-Based Listening
Academic Reading
Content-Based Reading
AF1. Clase magistral | 1,05 | 26,25 |
AF5. Seminarios | 0 | 0 |
AF6. Trabajo en grupo | 0 | 0 |
AF7.Trabajo individual | 0 | 0 |
AF9. Estudio personal | 1,95 | 48,75 |
La còpia total o parcial en qualsevol de les activitats d'aprenentatge significarà un "No Presentat" en l'assignatura, sense opció a presentar-se a la prova de recuperació i sense perjudici de l'obertura d'un expedient per aquest motiu.
Sistema de evaluación | Ponderación | ||||||
SE1. Examen
|
50% |
||||||
SE2. Trabajos individuales | 10% | ||||||
SE3. Trabajos en grupo | 10% | ||||||
SE4. Participación en aula | 10% | ||||||
SE5. Seminarios | 10% | ||||||
SE7. Prueba práctica | 10% |
Activitat avaluadora en període de recuperació | Ponderación |
SE1. Examen | 50% |
Avaluació final Examen de recuperación de dues parts: | |
Part A: Comprensió auditiva Consisteix en una audició d’una situació real contextualitzada. S’ha de prendre apunts i contestar unes preguntes. | |
Part B: Comprensió lectora Es llegeix un text de l’àmbit sanitari. S’ha de contestar unes preguntes |