Que estàs buscant?
Consulta els horaris dels diferents grups per saber l'idioma d'impartició de classes. Tot i que el material pot estar en qualsevol dels tres idiomes.
L’objectiu general de l'assignatura és adquirir els coneixements, habilitats i competències bàsiques per desenvolupar projectes innovadors mitjançat el treball col·laboratiu i eines creatives.
S’analitzaran els conceptes bàsics relacionats amb la gestió de la innovació, la seva terminologia i les tipologies d’innovacions. A continuació, l’alumnat farà un viatge a través del procés creatiu des de la identificació d’oportunitats en el mercat, la generació de noves idees, el prototipatge i el test amb els potencials usuaris i consumidors.
Classes teòriques:
Aprenentatge dirigit:
Aprenentatge autònom:
Aquesta assignatura disposa de recursos metodològics i digitals per fer possible la seva continuïtat en modalitat no presencial en el cas de ser necessari per motius relacionats amb la Covid-19. D’aquesta forma s’assegurarà l’assoliment dels mateixos coneixements i competències que s’especifiquen en aquest pla docent. El TecnoCampus posarà a l’abast del professorat i l’alumnat les eines digitals necessàries per poder dur a terme l’assignatura, així com guies i recomanacions que facilitin l’adaptació a la modalitat no presencial.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
1 Introducció a la Innovació
2. La filosofia de la innovació des del mercat
3. Introducció a la Creativitat
4. Tècniques per fomentar la creativitat
5. Avaluació i selecció d’idees
6. Prototipatge
7. Claus per presentar una proposta innovadora
La metodologia de treball combinarà de manera experiencial teories i metodologies en relació a la creativitat i la innovació, la seva aplicació en els diferents àmbits personals, socials i, especialment organitzacionals. Aquesta metodologia experiencial es combinarà amb dinàmiques i exercicis pràctics per tal d’aprendre els detalls de la posada en acció d’aquest tipus d’enfocament per a la innovació i la creativitat. L'alumnat anirà avançant a través de les diferents activitats proposades:
Sistema d’avaluació:
SE1. Participació en les activitats plantejades dins de l’aula |
20% |
SE2. Presentació i exposició treballs individuals i/o en grup |
20% |
SE3. Exposicions |
20% |
SE4. Examen final |
40% |
Avaluació durant el trimestre d’ impartició de l’assignatura:
Avaluació en el període de recuperació:
L''estudiant que no hagi presentat cap de les activitats de participació a l'aula a la primera convocatòria haurà de portar a terme unes activititats complementaries equivalents (a definir) per a presentar-se a la recuperació. L'estudiant que no hagi presentat el treball individual i/o grupal a la primera convocatoria no podrà presentar-se a la recuperació. Nomès ho podran fer aquells que hagin presentat el treball però que no l'hagin aprovat.