Que estàs buscant?
L'assignatura serà impartida en castellà amb l'ús intensiu de lectures, vídeos, i altres materials en anglès, de forma tal que la proporció d'idiomes quedaria així:
castellà 50%
anglès 50%
Els alumnes podran utilitzar el català en les seves exposicions i treballs presentats.
Publicitat i Promoció usant estratègies de màrqueting que combinen el social, el local i el mòbil: SoLoMo, és una assignatura pràctica dedicada al desenvolupament de apps tipus SoLoMo en les quals s'integren totes les possibilitats que ofereix l'ús creixent dels dispositius mòbils vinculats a totes les activitats de la vida, l'ús de la geolocalización i el seu aprofitament en les estratègies de màrqueting i el reconegut paper de les xarxes socials i la seva influència en la presa de decisions del consumidor.
SoLoMo és aplicar el local, el social i el mòbil a les estratègies de Publicitat i Promoció.
L'assignatura és semipresencial i eminentment pràctica basada en la recerca individual de casos d'èxit i un projecte de curs.
Durant el desenvolupament de l'assignatura s'aplicaran les següents activitats docents:
Aquesta assignatura disposa de recursos metodològics i digitals per fer possible la seva continuïtat en modalitat no presencial en el cas de ser necessari per motius relacionats amb la Covid-19. D’aquesta forma s’assegurarà l’assoliment dels mateixos coneixements i competències que s’especifiquen en aquest pla docent.
El Tecnocampus posarà a l’abast del professorat i l’alumnat les eines digitals necessàries per poder dur a terme l’assignatura, així com guies i recomanacions que facilitin l’adaptació a la modalitat no presencial.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
Tema 1
Què és SOLOMO?
Noves tendències en les Estratègies de Màrqueting SOLOMO
Tema 2
Xarxes Socials i Comportament del nou consumidor
El paper de les xarxes socials en el model de decisióde compres del nou consumidor
Tema 3
La Geolocalizació i la seva aplicació al Màrqueting
La importància de la geolocalizació i la seva aplicació al món dels negocis locals
Tema 4.
L'aplicació de les estratègies de Màrqueting SOLOMO al consumidor multipantalla.
Estratègies de Màrqueting en dispositius mòbils
Tema 5.
L'aplicació de les estratègies SOLOMO al sector del turisme i la gestió del temps lliure
Avaluació Contínua:
Recuperacio´: