Que estàs buscant?
Aquest mòdul es lliura completament en anglès. Es requereix un bon domini de l’anglès per seguir adequadament el mòdul.
B4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees,problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat
E4_Avaluar i definir les polítiques de personal d'una empresa o organització empresarial, seleccionar equips de treball, definir perfils i establir necessitats de personal
E6_Interpretar normativa legal i d'organització institucional i gestionar informació d'àmbit empresarial.
G1_Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant enfront opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements
G3_Integrar els valors de justicia social, d'igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis d'Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació controbueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i que es basa en la cultura del diàleg i de la pau
T3_Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin la por al risc
Aquest mòdul és un curs d'introducció a l'anàlisi web i el comportament dels clients en línia. Una combinació d’enfocament teòric i pràctic (pràctic) garanteix que els estudiants que acabin aquest mòdul entenguin com es poden recopilar les dades dels clients i prendre decisions bàsiques en línia. Podran aplicar aquests coneixements en un departament de Màrqueting o Analítica web.
El contingut del curs proporciona recomanacions específiques per crear una estratègia accionable, aplicar tècniques analítiques correctament, resoldre reptes com mesurar xarxes socials i campanyes multicanal, assolir un èxit òptim aprofitant l’experimentació i emprant tàctiques per escoltar realment els vostres clients.
Després de completar amb èxit aquest mòdul, els estudiants estaran més familiaritzats amb els mercats en línia basats en dades, la recopilació i l'anàlisi intel·ligents de dades.
Després d’acabar el curs, els estudiants podran:
Les sessions es construeixen al voltant de la discussió activa de les teories i la seva aplicació directa a casos de la vida real i exercicis pràctics. L’estudi fora de classe serà un procediment estàndard en aquesta classe.
Tema 1. El paper de l'anàlisi web
Tema 2. Estratègia WebAnalytics
Tema 3. WebAnalytics 2.0
Tema 4. Dades i eines
Tema 5. Informes i informar
Tema 6. Anàlisi i optimització
Sessions teòriques
Aprenentatge dirigit
Aprenentatge autònom
Aquesta assignatura disposa de recursos metodològics i digitals per fer possible la seva continuïtat en modalitat no presencial en el cas de ser necessari per motius relacionats amb la Covid-19. D’aquesta forma s’assegurarà l’assoliment dels mateixos coneixements i competències que s’especifiquen en aquest pla docent.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
L'avaluació consistirà en l'avaluació continuada i amb els següents percentatges:
Caldrà treure una nota mínima de 5 en l'examen final i en el treball per poder fer la mitjana de la nota de l'assignatura. En cas contrari, aquells i aquelles alumnes que no arribin a la nota mínima a l'examen o el promig del curs no sigui superior a 5 sobre 10, caldrà que vagin a recuperació.
Recuperació:
En el cas que un estudiant hagi suspès, podrà anar a la recuperació de l'examen final.
Un alumne que no s'hagi presentat de l'examen a la primera convocatòria NO pot presentar-se a la recuperació.
Avinash Kaushik (2009). Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity. - Wiley.
Google Analytics Academy (Online Resource) - https://analytics.google.com/analytics/academy/.
Materials in Campus Virtual